Gå til innhold

Hva er det fineste noen har sagt til deg noensinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærsten min, nå ektemann - Jeg er så utrolig glad i deg :)

Sønnen vår - Du er like fin du! (Svarte han da jeg kommenterte at jeg synes Pamela Anderson var så fin. Vi såg Baywatch...hehe) :)

Anonymous poster hash: ed52d...306
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn av meg hadde sagt til en ny bekjent av meg at han aldri hadde hørt meg baksnakke noen og at han syns jeg var et godt menneske. Det synes jeg var et utrolig nydelig kompliment og jeg ble veldig gla da det ble fortalt til meg :)

Skrevet

"Jeg skulle gjerne hatt mange flere timer til å prate med deg for du virker som et fantastisk fint menneske"

Sagt av en jordmor her om dagen da jeg var til fødselssamtale.. 

Anonymous poster hash: 9e8d5...94d
Skrevet

"Jeg elsker deg, mamma!"

Skrevet

Kjæresten min våknet fra koma, så på meg og sa "åh fy faen så fin du er.., jeg må nok krige for å få beholde deg"

:D

Anonymous poster hash: df57d...b86

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleien og var på jobb en kveld det blåste og regnet skikkelig. Jeg var inne hos en gammel dame og når jeg skulle gå sier hun: Du må huske å binde vingene dine godt fast slik at de ikke knekker i dette været :)

Hehe,da ble jeg litt rørt :P

Skrevet

Denne her er nok litt rar i mitt tilfellet. Men, jeg har svaret klart.

Etter at jeg var utsatt for overgrep da jeg var 19, var jeg ofte på DIXI møter, for å møte andre i samme situasjon. OPå ett av møtene var det mange som jobber i politiet osv som var der, og vi kunne stille spørsmål. Spørsmålet mitt var "Saken min ble henlagt hovedsaklig pga jeg ikke husker noe (jeg ble dopet ned), vil dette si at han bare kan fortsette å gjøre dette i all evighet, og aldri bli dømt fordet det ikke er noen som husker noe?"

Når alle hadde stilt spørsmålene sine, og vi skulle drikke litt kaffe og snakke litt, så prikker ei dame meg på skulderen. Jeg snur meg, og hun sier "Det var på tide at noen sa det!" Det er det fineste noen noensinne har sagt til meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne ha sagt dette til denne damen. For dette er mange mange år siden, sikkert 8-9 år. Og jeg husker det fremdeles. Den setningen betyr så utrolig mye for meg, og når jeg har en dårlig dag eller opplever flashbacks eller slike ting, så kommer denne damen frem, og løfter meg opp igjen.

Det er ikke alltid så mye som skal til.

Skrevet

Dette er kanskje ikke det fineste, men heller særeste noen har sagt! En eks av meg er en kjent naturfotogrf, og da han skulle ta bilde av meg en gang sa han: "du er finere enn en engelsksetter i motlys du"!

Anonymous poster hash: 76ea9...81b

Skrevet

Dette er kanskje ikke det fineste, men heller særeste noen har sagt! En eks av meg er en kjent naturfotogrf, og da han skulle ta bilde av meg en gang sa han: "du er finere enn en engelsksetter i motlys du"!

Anonymous poster hash: 76ea9...81b

Hehe,jeg har også fått et sånt slags kompliment, bare av en venninne :)

Hun satt og betraktet meg litt en dag og utbryter at jeg bør gå med håret opp i strikk oftere,for jeg hadde så fin hodeform :P

Skrevet

Jeg får stadig komplementer men det som oftest blir sagt at jeg har drømmekroppen og de fineste puppene de har sett:)

Anonymous poster hash: 86eb7...446

Skrevet

Det fineste noen har sagt til meg kommer faktisk fra bestefar.

Han og bestemor var gift i over 50 år når hun døde, og de hadde et sterkt forhold. Bestemor var kokke, og naturlig nok helt fantastisk på å lage mat.

Men uansett, et par år etter at bestemor døde var familien hjemme hos oss på julaften, og etter middagen tar bestefar meg i hånda, og ser på meg med tårer i øynene og sier:

Tusen takk for maten, jeg har ikke smakt så god julemat siden x...x ( navnet på bestemor) lagde middagen, og den maten du lager er like god som hennes!

Smelt altså, det er nok det største komplimentet jeg noen gang har fått, for det satt langt inne hos han, og kom fra hjertet. Fine mannen!

Skrevet

"Du er en inspirasjon" 

;)

Skrevet

Så rørende♡

Det fineste noen har sagt til meg kommer faktisk fra bestefar.

Han og bestemor var gift i over 50 år når hun døde, og de hadde et sterkt forhold. Bestemor var kokke, og naturlig nok helt fantastisk på å lage mat.

Men uansett, et par år etter at bestemor døde var familien hjemme hos oss på julaften, og etter middagen tar bestefar meg i hånda, og ser på meg med tårer i øynene og sier:

Tusen takk for maten, jeg har ikke smakt så god julemat siden x...x ( navnet på bestemor) lagde middagen, og den maten du lager er like god som hennes!

Smelt altså, det er nok det største komplimentet jeg noen gang har fått, for det satt langt inne hos han, og kom fra hjertet. Fine mannen!

Skrevet

Stemoren min (som har vært der siden jeg var 5. Mamma døde da jeg var 2) sa til meg da jeg fikk min førstefødte: Trist at ikke mammaen din får oppleve at jenta si fikk barn. Men jeg er veldig glad og stolt for å få være mormor. Tiltross for egne barn er hun den nydeligste babyen jeg har sett

Skrevet

"Du er ikke ei jente man tar med seg hjem fra byen. Du er ei jente man vil introdusere for familien!" 

Sagt av mannen da vi enda var på flørtestadiet :) 

Anonymous poster hash: 3e516...4e5
Skrevet

Stemoren min (som har vært der siden jeg var 5. Mamma døde da jeg var 2) sa til meg da jeg fikk min førstefødte: Trist at ikke mammaen din får oppleve at jenta si fikk barn. Men jeg er veldig glad og stolt for å få være mormor. Tiltross for egne barn er hun den nydeligste babyen jeg har sett

Og der triller tårene mine <3

Skrevet

Samboeren gjennom 10 år sa nettopp her forleden ; Du aner ikke hvor mye du har beriket livet mitt og gitt meg du!!   Ble litt rørt av den, han er en mann av få ord og ikke den som strør rundt seg med komplimenter. Virket enda mer ektefølt på meg da:-)

"Mamma, jeg elsker deg og har ikke ville byttet deg ut med Rihanna engang"!!

Skrevet

Mine og♡

Og der triller tårene mine <3
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske at noen har sagt noe slik til meg. Jeg har sikkert hørt det, men avvist det og glemt det da jeg har oppfattet det som mindre relevant.

Anonymous poster hash: d0a46...d30

Skrevet

(Hun sa det ikke direkte til meg, men det var jo indirekte et kompliment til meg og samboer).

Jeg og mini på 7 mnd var på besøk hos oldemor (min bestemor). Hun er en dame som sjeldent gir komplimenter og kan oppfattes som streng.

Vi satt i stuen og pratet. Jeg tilbø meg å rydde av etter kaffen og satte mini på fanget hennes. Når jeg står ute på kjøkkenet hører jeg at hun begynner å viske til mini; " du er så uendelig vakker du. Du har det nok trygt og godt, og blir godt tatt vare på av mamma og pappa så tillitsfull som du er".

Hadde mest lyst til å gå rett ut til henne og gi henne en klem og si "takk bestemor", men jeg vet hun ikke ville jeg skulle høre det så jeg latet som ingenting.

Men jeg smiler hver gang jeg tenker på det :)

Anonymous poster hash: da164...b32

Skrevet

Min bestefar sa til meg dagen før jeg døde at han var så ufattelig stolt av meg og at jeg var det beste han hadde utretter i livet sitt (jeg vokste opp hos bestefar, han var ALT for meg). På denne tiden hadde han vært dement i ett år, han husker ingen navn eller noe, og var så svak at han ikke hadde klart å prate på to uker.

En stund etter bestefars død var jeg så deprimert at jeg bestemte meg for å få meg en ONS. Jeg var skikkelig på flørtern ute på byen og var egentlig bare ute etter å få meg ett ligg. Fant en fyr jeg syntes var dritkjekk og la skikkelig an på han.

Etter to timer med flørting lå det i kortene at vi skulle dra hjem sammen, men så sa han

"Ikke misforstå meg, du er dritdeilig, men jeg er allerede forelska i deg og jeg vet jeg ødelegger alle sjanser for at vi kan få er godt liv sammen ved å ligge med deg nå."

Jeg ble litt skuffa, men han fikk telefonnummeret mitt og ti år etter er vi fremdeles lykkelige. Jeg fikk han til sengs til slutt:)

Anonymous poster hash: df530...32f

Skrevet

"du blir penere og penere for hver gang jeg ser deg" - sagt av min første kjæreste.

Anonymous poster hash: d9bf7...f04

Skrevet

Dette var en koselig tråd:-)

Skrevet

Jeg er ikke alltid så god på å huske sånt men det var en som fortalte meg for ikke så lenge siden, etter at han hadde hørt meg synge for første gang, at han ble forelsket i stemmen min. Det var et kompliment jeg virkelig satte pris på og som ga meg motivasjon til å fortsette det jeg driver med.

Skrevet

Sønnen min er skikkelig McQeen fan og fortalte meg en gang at "dama il Lynet, det er Sally det".

Videre sier han, vet du hvem som er dama mi? Nei sier jeg spent?

Så var det meg da.

Jeg får nyte det så lenge det varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...