Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg skal strikke mor signes baby teppe. Det bør strikkes på rundpinne står det, men strikker jeg da som om rundpinnen er en vanlig pinne med en vanlig pinne og rundpinnen? *flau* Anonymous poster hash: 15b51...21f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ja Frem og tilbake, ikke rundt og rundt. Teppet er såpass bredt så da må man bruke rundpinne Anonymous poster hash: cc8fe...138
mamma_til_gutt Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Rundpinnen har jo to pinner, så du strikker med dem. Siden det er et teppe regner med at du skal strikke frem og tilbake. Da snur du bare pinnen og strikker fra andre kanten når du har strikket en rad. Herregud så vanskelig å forklare skjønte du noe i det hele tatt? Endret 4. oktober 2013 av LilleJ
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Leste spm ditt en gang til. Skjønte nå tror jeg Du bruker kun en rundpinne. Er jo en pinne i hver ende vet du Trenger ingen pinner utenom. Anonymous poster hash: cc8fe...138
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Du bruker bare rundpinnen, ikke en ekstrapinne i tillegg. Du strikker ut en omgang og i stedenfor å fortsette rundt så snur du bare og strikker tilbake. Anonymous poster hash: ee467...6a2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Aha!!! Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig!?! Takk for hjelpen damer, dere er priceless! Anonymous poster hash: 15b51...21f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Strikk teppet på skrå det blir mye penere! Da får du hullkant og kan tilpassse størrelsen etterhvert Anonymous poster hash: 618a0...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå