Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 jeg har ei venninde som jeg ikke helt klarer og støtte, jeg er ikke noen forholdsekspert selv eller noen god menneskekjenner når det gjelder og forstår det gjeldene for to parter.ja disse er unge, å jeg er singel så er uten særlige erfaringer annet enn voldelig forhold, og det er et dårlig utgangspungt. problem stillingen er den, at kjæresten hennes virker til og trykke henne ned, hun har fått et dårligere selvbilde, han sier at andre jenter (med navn) har penere mage enn henne, han tvinger til seg sex, hun vil gjerne slippe da dette gjør vondt for henne, hun begynner og blø når de har sex, da tar han henne i rumpa isteden, selv om hun ikke vil mer så fortsetter han. tar ikke et nei for et nei. nærmest voldtekt i mine øyne. han har endel venninder, som han er hyggelig mot og er veldig ivrig med å invitere på besøk, men han svarer ikke henne på meldinger eller telefon. speiselt ei jente han nå har blit god venn med, er på byen sammen og sitter å ser på film hjemme hos han mens kjæresten sitter to timer unna og alene og lei seg. hun blir selvsagt forbannet og fordi han har sagt til henne at denne jenta er brukba. da begynner huet hennes og spinne. veninden min har skjelt han ut å nå er han sur på henne, sier han ikke vil sende henne hjerter, han tviler på at forholdet demses er til og redde og at han eller henne må sove på sofan om hun kommer på besøk. hun klikker snart på han, føler seg brukt og er så forelsket i han at hun ikke vil miste han, men da svarer han bare at det gjør hun uansett en dag. er hun den urimelig her, nei det mener jeg nå ikke.hvilke råd har dere damer? Anonymous poster hash: e9fc3...7db
Kathrine. Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Visst ho vil seg sjølv så vondt, og ikkje har barn så værsågod.Men dette ER jo ikkje et skikkelig forhold. Ingen vits i det heile tatt å prøve engang å få til et skikkelig forhold med denne mannen. Han virker bare usympatisk, og det er ingen håp om at ho skal klare å "redde han" eller gjøre han bedre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 "Virker nærmest som voldtekt"?? Det ER voldtekt! Hva faen skal hun med en sånn mann?
3 i april Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Be henne komme seg langt,langt,langt bort fra denne mannen å jeg håper At hun ikke en gang vurderer å få barn med denne mannen. Denne mannen har ingen respekt ovenfor din venninne. Ingen oppegående mann skaffer seg "dugbare" venninner , flørtet med andre jenter og voldtar kjæresten sin for ja det er voldtekt når han ikke godtar et nei. Hun burde faktisk anmelde han for voldtekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå