Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Er så utrolig betatt av en mann som er innom jobb med ujevne mellomrom. Tenker på han omtrent hele tiden, men aner ikke hvordan jeg skal sigbalisere at jeg liker han. Helgene går i sneglefart, og jeg gleder meg til mandagen da jeg har sjangs å treffe han igjen. Må få en slutt på dette, men aner ikke hvordan Har vært på knærbe i 1, 5 mbd nå. Samboer har jeg også, men forholdet er nitrist og helt uten nærhet. Hjelp ! Anonymous poster hash: 6cd19...123
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Du må jo først og fremst bryte ut av det forholdet du er i! Man tar ikke kontakt med en ny mann for å få seg en flørt når man er i et forhold altså. Kom deg ut av det samboerskapet, stable deg selv og livet ditt på bena også kan du tenke på å flørte rundt igjen. Anonymous poster hash: 24d87...ec6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Greia er jo at jeg hadde håpet dette skulle gå over. Jeg er 36 år og er fjortisforelsket. Det er jo helt teit... Anonymous poster hash: 6cd19...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå