Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Syns den så veldig flott ut. Litt større enn den klassiske Bayswater men. Jeg trodde alltid det var så lett å spotte falske designervesker jeg Kan dere se at denne er fake? http://www.luxuriousreplica.co.uk/mulberry-calfskin-leather-bayswater-satchel-brown-p139902.html Anonymous poster hash: 3200b...c8c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 sikker på at den ikke er ekte? Den var jo dyr... Anonymous poster hash: f6ff2...b96
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 sikker på at den ikke er ekte? Den var jo dyr... Anonymous poster hash: f6ff2...b96 En ekte Bayswater koster 7-8000 så rimelig sikker. Men den er laget av ekte skinn så ikke rart den koster en tusenlapp Anonymous poster hash: 3200b...c8c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Da så.. Så mye peiling har jeg.. Som regel så ser de fine ut på bildene (bildene kan jo være av en ekte veske uansett) men man ser det vel på kvaliteten i virkeligheten. Ei venninne kjøpte falsk LV veske fra en side, og der var pynten snudd opp ned, og den ene hanken var løs.. Fargen var blass.. Men har sett "sydenkopier" som har sett bedre ut da. Anonymous poster hash: f6ff2...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå