Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg blir snart gal.Har lagt ut på finn og kjøp/salg side på facebook, men ingen vil ha den.Det er snart så jeg betaler noen for å få den.Men jeg fikk jo kjøpt meg sofa her, kanskje jeg får gitt bort en også.. Den er burgunder, og HELT som ny, bortsett fra et par flekker som går bort i vask.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ring Fretex eller en bruktbutikk i byen din. De henter ofte møbler Anonymous poster hash: 07f4b...1ee
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2013 Ring Fretex eller en bruktbutikk i byen din. De henter ofte møbler Anonymous poster hash: 07f4b...1ee Oh oh! Takk
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Var jo en fin sofa. Hva med Fretex? Her hvor vi bor tar eldrehjemmet i mot gode møbler, siden de må skiftes ofte på enkelte avdelinger. Anonymous poster hash: 94234...174
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2013 Var jo en fin sofa. Hva med Fretex? Her hvor vi bor tar eldrehjemmet i mot gode møbler, siden de må skiftes ofte på enkelte avdelinger. Anonymous poster hash: 94234...174 Sendte mail til fretex oslo, men bor jo på kolbotn så ikke sikkert de kan hente helt her ute.. Får se:) Eller tror jeg ikke det er mange bruktbutikker her..
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2013 Har en sprinkelseng jeg vil gi vekk også....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise.
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise. Jeg aner ikke..:S Men har jo lagt den ut på finn på gis bort også.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise. Jeg aner ikke..:S Men har jo lagt den ut på finn på gis bort også. Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise. Jeg aner ikke..:S Men har jo lagt den ut på finn på gis bort også. Saken er den, at det er en god del mennesker som sliter økonomisk her til lands, men samtidig mange av de som ikke tørr å vise det offentlig, etter vi startet med frivillig hjelp her jeg bor, så har vi oppdaget hvor stort behovet er. Kan jo forhøre meg med gruppene her, om de vet om det er noe slikt der du bor, så kan jeg si ifra når jeg har fått svar
calalalala Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Var jo en fin sofa. Hva med Fretex? Her hvor vi bor tar eldrehjemmet i mot gode møbler, siden de må skiftes ofte på enkelte avdelinger. Anonymous poster hash: 94234...174 Sendte mail til fretex oslo, men bor jo på kolbotn så ikke sikkert de kan hente helt her ute.. Får se:) Eller tror jeg ikke det er mange bruktbutikker her.. Joda - OMA kommer og henter, ring de Eller kjør den dit, tror de er oppe til to i dag. http://www.oppegard.kommune.no/tjenester/natur-og-miljoe/avfallshaandtering/bruktbutikk-oma
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2013 Var jo en fin sofa. Hva med Fretex? Her hvor vi bor tar eldrehjemmet i mot gode møbler, siden de må skiftes ofte på enkelte avdelinger. Anonymous poster hash: 94234...174 Sendte mail til fretex oslo, men bor jo på kolbotn så ikke sikkert de kan hente helt her ute.. Får se:)Eller tror jeg ikke det er mange bruktbutikker her.. Joda - OMA kommer og henter, ring de Eller kjør den dit, tror de er oppe til to i dag. http://www.oppegard.kommune.no/tjenester/natur-og-miljoe/avfallshaandtering/bruktbutikk-oma Har ikke bil, ellers hadde den vært borte for lengst:p Skal sjekke der!
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2013 Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise. Jeg aner ikke..:S Men har jo lagt den ut på finn på gis bort også. Har ikke noe slikt som "en hjertevenn oss imellom" eller andre frivillige organisasjoner der du bor? De fleste av de henter møbler også, så de kan gi bort til familier ol som sliter økonomisk, eller støter på en krise. Jeg aner ikke..:S Men har jo lagt den ut på finn på gis bort også. Saken er den, at det er en god del mennesker som sliter økonomisk her til lands, men samtidig mange av de som ikke tørr å vise det offentlig, etter vi startet med frivillig hjelp her jeg bor, så har vi oppdaget hvor stort behovet er. Kan jo forhøre meg med gruppene her, om de vet om det er noe slikt der du bor, så kan jeg si ifra når jeg har fått svar Sendte en mail til OMA jeg ble tipset om nå Men gjerne høre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå