Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Vet ikke hvordan jeg skal støtte. Han er avvisende, irritert, vil være alene, ingen matlyst, sover mye, null initiativ. Føler meg litt alene om alt og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Skal jobbe i helgen og liker ikke tanken på å dra fra han og barna.. Huff, jeg får så vondt av han. ,må være fælt å ha det sånn Anonymous poster hash: 1db39...707
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 De fleste som har en partner som er slik går fra han før eller siden. Mannfolk som ikke kan ta seg sammen er ikke mye til mannfolk. Anonymous poster hash: b1f5e...2b8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Samboer var sånn for 3 år siden og etter et halvt år med å være der for han og støtte han så var det nok for meg.. det går ikke ann å prøve å holde motet oppe og være lykkelig for 2 stk når han holder deg nede.. Forholdet røyk og vi ble sammen igjen etter han hadde skjønt hva han gjorde med seg selv og meg.. Vi har det helt fantastisk nå og jeg har sagt at hvis det skjer igjen så kommer jeg ikke til å dulle med han og at han får gjøre noe med det før det blir så ille.. Det samme gjelder jo meg hvis jeg skulle blitt deprimert så må han sparke meg i baken så jeg får gjort noe med det.. Anonymous poster hash: 61b61...b6b
SagflisiHåret Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Min knakk tilslutt sammen, ble sykemeldt og kom seg raskt til psykolog (via jobben). Heldigvis! Han kom seg raskt tilbake på jobb og fikk gode verktøy hos psykolog. Tre år senere er han fremdeles i god form:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå