Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 ? Anonymous poster hash: 65d67...41a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Mannen min jobber i vinterferier og høstferier, så vi er bare hjemme. Finner på noe ekstra morsmomt og andre aktiviteter med barna hjemme i disse feriene. Barna syns det er greit, og skjønner at vi ikke kan dra på noe ferie :-) Anonymous poster hash: ad3a5...7b0
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Nå bruker vi å jobbe, og barna på sfo. Men siden jeg har permisjon i år har jeg kost meg hjemme med babyen min skolegutten mannen jobber i år og
SmellyCat Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Jobber. Ungene i bhg. Helt vanlig uke for oss.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Høstferien starter i dag her! Tar langhelg på hytta med mine foreldre, en natt på finere hotell og langhelg hos svigers til slutt. Liker å farte rundt ;-) Anonymous poster hash: bede9...e99
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Vi har hatt høstferie denne uken og har ikke gjort så mye egentlig. Mannen har jobbet hele uken, jeg har jobbet en dag og da var ungene i barnehagen og på sfo. Ellers har vi hatt rolige morgener, vært på biblioteket, i skogen, på besøk hos mormor, vært på sykkeltur og eller bare tatt det rolig her hjemme. Deilig med en uke uten noe stress, ingen vekkerklokke, ingen fritidsaktiviteter, ingen avtaler i det hele tatt egentlig, bare gjort det vi har hatt lyst til. Vinterferien pleier vi reise på fjellet og stå på ski, men høstferien er bare stille og rolig her hjemme. Anonymous poster hash: 5f9f8...291
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 De skal et par dager i barnehagen og skolen, og så drar vi til mormor og morfar.Ingen ferie her heller. Synes forøvrig høstferie er noe stort tull!de har nettopp begynt på skolen, så skal de ha ferie allerede?i ei hel uke?Tull tull TULL!!! Anonymous poster hash: df9f0...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå