Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Syns det er alt for tidlig jeg da :-( hva er normalt?? Anonymous poster hash: 26b99...a27
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Er i uke 35 og vagger ikke når jeg er ute blant folk men hjemme klarer jeg ikke alltid å unngå det Anonymous poster hash: 5b05c...0bc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg begynte å vagge allerede i uke 8, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å unngå det. Gjorde det pga smerter (bekkenløsning). I uke 9 måtte jeg begynne med krykker for i det hele tatt å klare å komme meg rundt i huset hjemme. Så er det en ting jeg er god på, så er det vagging... Desverre... Og enda er det så uendelig mange uker igjen... Anonymous poster hash: ce014...db6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Huff. .. skjønner at det er ubehagelig å vagge så tidlig i svangerskapet :-( Håper du får godt med avlastning! Følte meg plutselig litt heldig (slemt). Hi Anonymous poster hash: 26b99...a27
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Huff. .. skjønner at det er ubehagelig å vagge så tidlig i svangerskapet :-( Håper du får godt med avlastning! Følte meg plutselig litt heldig (slemt). Hi Anonymous poster hash: 26b99...a27 Det var ikke helt greit av meg å blåse ut midt i din tråd...! Men håper du holder ut de siste ukene og at du også får nyte siste del av svangerskapet ditt! Jeg får god avlastning (har en snill og god mann som tar seg av hus og barn!!) og det har faktisk begynt å bli litt bedre de siste ukene, så skal holde ut, vet jo at jeg har noe godt i vente Anonymous poster hash: ce014...db6
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Vagget fra uke 19 med gutten og uke 7 med jenta (bekkenlåsning med gutten, bekkenløsning med begge) Ble jo utslitt av det, så føler med deg og andre her HI! Med første svangerskap var jeg 18 uker på vei da jeg startet å vagge, bar tvillinger, og var tung allerede da, samtidig som jeg hadde rast ned i vekt, så eide ikke krefter..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Er i uke 38, har gått opp 18 kg. Men vagger ikke.. Anonymous poster hash: e23cf...27a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Er i uke 38, har gått opp 18 kg. Men vagger ikke.. Anonymous poster hash: e23cf...27a Jeg gikk da kun opp 8 men vagget likevel, søsteren min gikk opp 30 kg, og vagget ikke i det heletatt. Anonymous poster hash: 17aa9...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå