Gå til innhold

Sår etter fødsel som bare ikke gror!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 7 uker siden jeg fødte snuppa mi og revnet bare opp nivå 1 eller hva det heter (bare hud, ikke muskler og vev).

MEN jeg er ennå ikke skikkelig grodd. Har gått til to leger, fikk penicilin hos han ene da jeg hadde begynt på en infeksjon mens han andre (etter penicilinkuren) sa det bare var bra det ikke hadde grodd skikkelig enda, får da blir ikke betennelsen kapslet inne.

Men det var dra drøyt lenge å vente til såret gror, eller? Og ikke bare det, i går revnet jeg litt opp på ny bare av å skreve litt på stolen.

Hvor lenge er det vanlig å ikke være grodd og hva kan jeg gjøer for at det skal gro fortere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye problemer med underlivet etter første fødsel og var ikke ordentlig grodd før etter 6 mnd.

Du kan ta grønnsåpebad av underlivet.

Anonymous poster hash: 8e3d7...225
Skrevet

For det første, unngå sukker! (og raske karbohydrater) Det trigger betennelse og tapper også kroppen for mineraler og vitaminer.

Så kan du daglig ta tilskudd med sink, C-vitamin og Korall Kalsium, dette styrker bindevevet ditt. Ta gjerne også et tilskudd med omega3 og D-vitamin.

Vær nøye med å holde det mest mulig tørt.

Anonymous poster hash: fe7fa...33e
Skrevet

Signerer hun over her som nevner kutting av sukker og karbohydrater, samt inntak av omega3.

Samtidig- sett rumpa i grønnsåpebad et par ganger til dagen, vask underlivet kun med vann ellers, bruk litt løse bomullstruser og sov uten truse om du orker. Dropp trange jeans osv en periode. 

Gir det seg ikke ville jeg bedt om en henvisning til gynekolog, det er ikke alltid disse fastlegene er så oppdatert på plager etter fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...