Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Heisann! Jeg lurer rett og slett på om det er vanlig å ha menssmerter i begynnelsen av en graviditet? Er det noen av dere som har opplevd det? Jeg har nå hatt menssmerter i bortimot 2 uker. Skulle hatt mensen forrige fredag (27/9), men den har fortsatt ikke kommet... Har aldri tidligere opplevd disse smertene før mensen har meldt sin ankomst. De pleier alltid å komme noen timer etter at jeg har begynt å blø og varer i et par-tre dager. Akkurat det at tanta er forsinka er kanskje ikke så uvanlig da jeg tidligere har hatt ganske uregelmessig mens. Det skal sies at det virker som den har stabilisert seg i løpet av det siste året (de siste månedene har den kommet akkurat på dagen eller 1-2 dager før), men uansett så er det altså disse «menssmertene» som får meg til å lure mest... Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest i løpet av helga hvis tante rød fortsatt ikke har dukka opp. I mellomtia håper jeg det er noen som vil svare og dele erfaringene sine med meg. Anonymous poster hash: 3067c...a4f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 De fire første graviditetene mine (2 spontanaborter) var jeg ikke i tvil om at jeg var gravid før jeg tok testen fordi jeg hadde mer menssmerter enn vanlig. Fikk vanligvis aldri smerter før samme dag jeg fikk mensen. Etter spontanabortene virker det imidlertid som om systemet klusset seg litt til, så nå har jeg menssmerter med jevne mellomrom hele syklusen, og fått noe uregelmessig mens. Så nå kan jeg ikke basere meg på smerter og uteblitt mens som tegn på graviditet lenger. Fryktelig irriterende, her vi går og prøver og prøver... Anonymous poster hash: ab8df...e4d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Første gangen jeg var gravid hadde jeg menssmerter i kanskje 2 uker, og mensen kom aldri. Tok en test, og den var positiv. Endte desverre i en MA . Andre gangen jeg var gravid, skjønte jeg det en uke før jeg skulle ha mensen, nettopp fordi jeg fikk menssmerter så lenge før. Har aldri det ellers. Tok en test dagen mensen skulle ha kommet, og var veldig positiv. Er nå 30 uker på vei. Så for meg stemte det ;-) Anonymous poster hash: 5137c...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå