Gå til innhold

Mannen er forbanna på meg nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovt han å ikke spise sjokolade på tre uker. Har holdt meg unna i en uke nå, og spurte om han ikke kunne kjøpe en new energy i butikken til meg. Da ble han skikkelig sint på meg! Så nå er jeg sint på han også. Tenk å nekte meg en sjokolade!

Anonymous poster hash: f01c7...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladekrangel gitt! Get a life.....

Anonymous poster hash: 35b6b...88a

Skrevet

Eh, jaha....

Er du hormonell, eller?

Høres rart ut hele greia. Om jeg skulle slutte å spise sjokolade så hadde jeg gjort det for min egen del. Og hvis jeg hadde sagt til mannen at nå skal jeg ikke spise sjokolade på tre uker - da hadde jeg ikke bedt ham om å kjøpe sjokolade for meg. Da legger du litt av din egen "sprekk" på ham.

Dette blir det samme som når venner av meg har skullet slute å røyke. De har da ved spesielle anledninger spurt meg om jeg ikke kunne kjøpe med en 10-pakning røyk til dem, for akkurat da så bare "måtte" de ha.

De 2-3 gangene det har skjedd har jeg sagt tydelig fra at jeg forholder meg til det der har fortalt meg tidligere, at de virkelig ønsker å slutte. Og at jeg derfor ikke vil bli brukt som en hjelp for dem for å sprekke. Da har jeg sagt at vil de begynne å røyke igjen, så legger jeg meg ikke bort i det, men jeg vil ikke gjøre det lettere for dem.

Litt sur der og da, men dagen etter har de alltid vært glade for at jeg ikke gjorde det.

Kanskje samme mannen din tenker?

Kanskje han vet at du i morgen ville blitt sur på ham fordi han faktisk kjøpte den sjokoladen til deg?

Synes du høres rimelig barnslig ut som blir sur fordi mannen "nekter deg" sjokolade...

Gravid? Hormonell?? Eller bare 16 år? ;)

Anonymous poster hash: 5cbaf...5a7
Skrevet

Så HI er altså barnslig og må skjerpe seg, men at mannfolka må få drikke øl flere ganger i uka selv om den gravide ikke ønsker det, DET er helt grei?! ...

Anonymous poster hash: b388d...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...