Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Ei i familien min har vorspiel hjemme hos seg nå med fult av folk og masse leven. Mens guttingen på 6år ligger å sover på rommet sitt!! Det er onsdag og han skal på skolen imorgen!! jeg er sjokkert! Anonymous poster hash: a825a...805
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Om det er fullt av folk og masse leven så ville jeg ringt politiet Anonymous poster hash: e9edf...a3d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Politiet først, så får de, eller du kontakte BV. Anonymous poster hash: 395db...1f6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Politiet. Så får heller de ordne opp. Da blir barnevernet kontaktet om de ser det er nødvendig. Støy og fyll midt i uka høres ikke helt bra ut...! Anonymous poster hash: f7506...d44
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Er det ikke høstferie? Uansett ring politet så tar de det videre. Anonymous poster hash: 34c8b...dfe
Gjest @---;- Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Hvis far er tilstede og edru så hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig så lenge gutten sov. Det er da far som er den ansvarlige voksne som skal se til barnets ve og vell. Jeg hadde da valgt å stole på at han var kapable til å vurdere situasjonen i forhold til barnets beste. Og skulle barnet mot formodning våkne, så er det far som går til det og på det viset skånet barnet for festlighetene som skjer andre steder i huset. Endret 2. oktober 2013 av @---;-
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Du kan ringe barnevernvakten. Om det er fest og masse leven i leiligheten, så sover neppe gutten på 6, selv om han tilsynelatende gjør det.. Anonymous poster hash: 67ed1...d2d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Er det en edru person der som har ansvaret for han? Og hva slags folk er det der? Forrige mnd var vi hos svigers som hadde 50-års lag hjemme. De bor to timer unna oss så vi overnattet der. Barnet mitt på 8 år var med på festen til kl 23 og da gikk jeg å la meg sammen med henne. Jeg drakk ikke noe alkohol. Men det var dundrenes fest under oss og jeg vet at fler ble godfulle. Hadde blitt overrasket om barnevernet hadde stått på døra da for å si det sånn. Anonymous poster hash: 5d698...e9d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Er det ikke høstferie? Uansett ring politet så tar de det videre. Anonymous poster hash: 34c8b...dfe Høstferie og vinterferie blit delt ca midt i Norge. Så det er høstferie i deler av landet nå, i neste uke starter resten. Anonymous poster hash: 4e827...f06
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Er helt skjokkert over at alle mener man skal ringe til barnevernt for den minste ting. Kjenner jeg blir lettere forbannet over det! Herregud! Kanskje de feiret en ny jobb e.l? Har du tenkt på det? Det er faktisk lille lørdag i dag også. Dessuten kan det være flere grunner til at det drikker( eller hva de gjør) i dag. Vet du at de har fest? Har du sett inn gjennom vinduet? Jeg kan også spille høy musikk uten at jeg drikke på kveldstid, og gjerne om jeg har venner på besøk! Det betyr ikke at jeg drikker eller fester av den grunn! I stedet for å ringe politiet/bv så kan du heller ringer på døren og be dem dempe seg? Anonymous poster hash: ca51a...9a3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Dette kommer jo helt an på! Jeg kan fint ha fårs med venninner hjemme jeg, selv om barnet har lagt seg i 2. etg. Mannen drikker da selvfølgelig ikke, og sitter gjerne på kontoret og driver med sine ting. Det er aldeles ingen barnevernssak i våre øyne! Anonymous poster hash: b0187...2a1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Hvis det er vorspiel går vel følget ut i 12-tida? Før var vorspielene slutt i 23-tida, men klokkeslettet har visst forskjøvet seg siden dengang. Anonymous poster hash: 455ee...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå