Gå til innhold

Blir sprø!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen sin valp blir satt ut i bånd før 07 på morgenen og begynner å bjeffe. Vi har soverommet mot huset deres så hører det godt. Nå har jeg prøvd å sove pga dårlig bekken og nærmest fødeklar, men den bikkja står enda og gneldrer. De selv er nesten aldri hjemme.

Synes synd på hunden samtidig som jeg snart kaster opp av å høre den nom stop morgen til kveld. Vi har flere ganger vært på deres eiendom for å gå løs hunden når den har viklet seg fast, da vi lett ser det siden den nesten kommer seg inn på vår innkjørsel.

Hva gjør vi? Har sagt ifra flere ganger uten nytte. De sier bare selv de hater den stakkars valpen..

Anonymous poster hash: 9ab42...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be dem levere hunden til omplassering!!!!!!!! Og be om at dere får bekreftet at de gjør det. Si at de får gjør det innen en uke, ellers melder dere dem.

Dette er jo dyremishandling. En valp skal ikke stå i bånd alene hele dagen!!

Stakkars valpen!! :(

Anonymous poster hash: bf735...bc6
Skrevet

Hvorfor i allverden har de hund om de hater den? De burde gi den til noen som vil sette pris på den snarest! Om ikke ville jeg ha kontaktet Mattilsynet og tipset dem om situasjonen.

Skrevet

Kontakt Mattilsynet.

Skrevet

Ja og situasjonen er den samme enda. Skulle hvile litt nå, men det er klin umulig. Hører den så godt at den kunne stått nedenfor senga mi og bjeffet!

Stakkars leieboeren vår som har jobbet natt hele uka og som sikkert ikke har sovet et sekund pga den hunden.

Anonymous poster hash: 9ab42...2e9

Skrevet

Dette bryter vel noen regler for ro i nabolaget e.l? Kontakt politiet, samt mattilsynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...