Gå til innhold

Dere med mountain buggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Evt. hva er dere ikke så fornøyde med. Vurderer både Simo, mountain buggy og TFK, men jeg syntes TFK er så stygg....

Emmaljunga kommer ikke på tale, den er bare fæl!

Anonymous poster hash: a8e97...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MB er finere enn TFK, men TFK har det jeg mener bedre komfort for barnet.. Liker du og sove i den stillingen MB har? Neppe..

Anonymous poster hash: 9dd51...d32
Skrevet

MB er finere enn TFK, men TFK har det jeg mener bedre komfort for barnet.. Liker du og sove i den stillingen MB har? Neppe..

Nå vet jo ikke jeg hvilken stilling barn sover i i en mountain buggy, det er jo derfor jeg spør! Skal ha bag først og regner jo med at den ihvertfall er grei å ligge i? Hva mener du egentlig?

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvilken stilling barn sover i i en mountain buggy, det er jo derfor jeg spør! Skal ha bag først og regner jo med at den ihvertfall er grei å ligge i? Hva mener du egentlig?

Vurderer du dem kun ut fra utseende på bilder? Du har vel testet disse i butikken før du begynner å vurdere disse..?

Hvis ikke prøv å søk de opp på youtube, der er mange demo videoer.. 

De sover med beina nedover for det er ikke fotbrett som kan settes opp. Baggendelen er også ekstremt liten forhold til både simo og tfk

Skrevet

Har du vurdert baby jogger city elite?

Anonymous poster hash: 7ce67...7f4

Skrevet

Vurderer du dem kun ut fra utseende på bilder? Du har vel testet disse i butikken før du begynner å vurdere disse..?

Hvis ikke prøv å søk de opp på youtube, der er mange demo videoer..

De sover med beina nedover for det er ikke fotbrett som kan settes opp. Baggendelen er også ekstremt liten forhold til både simo og tfk

Herregud så bitchy du var da! Har ikke tenkt på vogn før nå, så har ikke prøvd alle i butikk, nei! Er det forbudt å spørre her først? Jeg kjenner bare til Simo fir det hadde jeg med de to første barna mine.

Og siden jeg ikke har sett på liggestillingen på mountain buggy og tfk spør jeg her. Om det er så irriterende for deg så drit i å svar.

Skrevet

Liggestillingen er helt fin i en mountain buggy. Det er mer som å ligge i en stressless der ryggen går nesten helt bak. Det blir en liten knekk i knærne, men barna mine har ikke reagert på å sove slik. Jeg derimot kunne ikke sovet i noen av de rare stillingene min sønn selv legger seg i når han sover i senga. Så de er nok ikke så nøye på akkurat det selv. Har hatt mange vogner, og det største minuset med vogna er at sportsdelen kun er fremover. Jeg syns heller ikke det er så lett å trille i mye snø fordi man må bane vei 3 spor istedet for 2. Da velger jeg en annen vogn. Ellers er den super. Har alltid min liggende i bilen. Den tar nesten ikke noen plass når man knekker håndtaket, vipper den opp mot baksetet og fester med stropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...