Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Idag tidlig var jeg så trøtt at jeg klarte å ta på meg trusa på vrangen... Oppdaget det ikke før 4 timer etterpå. Noen andre som har gjort noe meningsløst idag? Anonymous poster hash: ccc38...c96
bIomstre Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Neh, har i såfall hatt det for travelt til å oppdage det ennå. Men pga av ditt meningsløse innlegg så kom jeg på at jeg må vaske mine trusler, så jeg får rene til i morra. Så takk
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jo værsågod ha ha. Hi Anonymous poster hash: ccc38...c96
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Etter å ha tenkt lenge fant jeg ut at "nei, har ikke gjort noe slikt i dag". Men, måtte nå sjekke hva jeg har på meg i dag... og oppdaget at den tynne ulltrøyen jeg har under den utringede genseren min har vært bak-frem i hele dag........ he-he Det forklarer jo hvorfor jeg har syntes at genseren i dag har vært trandere over skuldrene Tror ikke det er synlig for andre.... lov å håpe i hvert fall Anonymous poster hash: 1f529...049
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skulle fyre i ovnen i dag, og hadde bare sånne småpinner igjen i den sekken (som forøvrig er laget av plast). Tenkte det ville spare meg en hel del tid å bare dytte hele greia inn i peisen og tenne på, gjorde så, men kom heldigvis på at DET kanskje ikke var det lureste, plasten var litt smeltet, men rakk å ordne det før hele huset luktet smelta perler Trøtt? Litt kanskje!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Det er bra det ikke bare er meg som er litt rar idag Lett å gjøre dumme ting når man er trøtt. Anonymous poster hash: ccc38...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå