Gå til innhold

Delte magemuskler og navlebrokk. Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har fått navlebrokk? Hva skjer da? Operasjon? Syr de musklene sammen samtidig? Målet mitt var å spare opp til bukplastikk-og så sy musklene samtidig...

Anonymous poster hash: 388ab...2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brokk vedsiden av navlen, den er ikke vond og ikke veldig stor.. legen sa de ikke kom til å gjøre noe med den før den var vond eller noe..

så lenge jeg kan dytte den inn selv er det greit.. Kjente den kom en mnd etter nr 2 ble født. Presset litt for hardt på do :-p

Anonymous poster hash: c42ca...243
Skrevet

Hvis du har fått navlebrokk i tillegg til delte magemuskler så er det meget mulig at du kan få dekket kostandene til operasjon. Få fastlegen din til å henvise deg til sykehuset for vurdering. Alt kan og bør gjøres på èn gang.

Anonymous poster hash: 8852e...f3c
Skrevet

En venninne har akkurat fått påvist begge deler.

Hun venter nå på operasjon.

Skrevet

Jeg fikk kun ta navlebrokket. De sa at det skal ekstremt mye til for at staten dekker magemusklene også. Da må du ha store ryggproblemer eller konstant hodepine osv. Brokket ble tatt ganske raskt, og hun sydde navlen pent inn. Grei operasjon, vondt i noen få dager bare. 

Anonymous poster hash: 75502...ed7
Skrevet

Jeg var på Aleris noen mnd etter første fødsel i fjor. Har både navlebrokk som gjør vondt og delte magemuskler. Man får visst ikke dekket sammensying av magemuskler, bare brokkoperasjon. På grunn av at det er kosmetisk...

Anonymous poster hash: adef2...2c9
Skrevet

#  5: brokket mitt var ikke vondt, men jeg sa det plagde meg fordi jeg ikke likte en kul der. Ikke noe spørsmål om videre hverken fra fastlege eller sykehus.

Anonymous poster hash: 75502...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...