Håpet ble virkelighet! Skrevet 2. oktober 2013 #26 Skrevet 2. oktober 2013 Bryllupet var samme helgen vi møttes 4 år tidligere, fikk forlovelsesring/ble fridd til julaften 2 1/2 år etter at vi ble sammen. For oss var selskapet/ festen det viktigste sånn bortsett fra tryggheten av å være gift selvfølgelig! Vi leide et festlokale, en villa med fin hage. Vielsen var ute i hagen i regi av Human Etisk Forbund før det var middag med ca 35 gjester til bords inne. På kvelden kom 20 ytterlige venner og var med på fest utover natta. Dette opplegget passet oss perfekt og vi var begge velfug fornøyd!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. oktober 2013 #27 Skrevet 2. oktober 2013 Vi har vært sammen i snart 7 år og er ennå ikke gift. Vi er forlovet på 6 året også. Tanken var selvsagt å gifte seg etterhvert, men nå av helsemessige og økonomiske grunner vil vi nok ikke gifte oss på veeeeeeeeeeldig lenge. Hvis det noen gang vil skje. Jeg bryr meg ikke. Ikke veldig viktig for meg. Hvorfor MÅ man gifte seg da?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #28 Skrevet 2. oktober 2013 Han "fridde" etter over 10 år sammen. Giftet oss litt over en mnd.senere. Anonymous poster hash: 8a4ab...378
Cat_Woman Skrevet 2. oktober 2013 #29 Skrevet 2. oktober 2013 Har vært sammen i 10 år, og fortsatt ikke forlovet. Dette er noe vi er enige om
Fero Skrevet 2. oktober 2013 #30 Skrevet 2. oktober 2013 Vi snakket om å gifte oss allerede etter et par måneder (vi hadde kjent hverandre lenge før vi ble sammen, vel å merke), og fem måneder inn i forholdet forlovet vi oss. Vi ble vel mest enige, og sa at nå er vi forlovet fordi vi har bestemt oss for å gifte oss. Og deretter giftet vi oss på ettårsdagen vår
Gjest flykræsj Skrevet 2. oktober 2013 #31 Skrevet 2. oktober 2013 Gift 4 mnd etter vi traff hverandre første gang. Ikke angret en dag
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #32 Skrevet 2. oktober 2013 Vi har vært sammen i snart 7 år og er ennå ikke gift. Vi er forlovet på 6 året også. Tanken var selvsagt å gifte seg etterhvert, men nå av helsemessige og økonomiske grunner vil vi nok ikke gifte oss på veeeeeeeeeeldig lenge. Hvis det noen gang vil skje. Jeg bryr meg ikke. Ikke veldig viktig for meg. Hvorfor MÅ man gifte seg da? Jeg vet egentlig ikke. Jeg har bare alltid hatt lyst til å være gift. Ikke pga bryllupet men ekteskap generelt. Men disse tankene kommer alltid når samboer er borte. Nå blir han borte i fem uker og jeg føler meg like ensom nå som de årene jeg var alene med datteren min. Er bare noe med den tryggheten å være gift.eller jeg tror jeg vil få trygghet av det. Jeg vet ikke. Alt som knytter oss sammen er en felles hund. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er klar nå. Hva venter han på? Er ikke følelsene hans sterke nok eller hva er problemet? Vi har god økonomi, eier hus osv. Vært sammen i 6 år og bodd sammen i fire av de. Han har kamerater som har fridd til sine kjære etter 1-2 år og da lurer jeg på om han kanskje ikke har sterke nok følelser for meg. Jaja...har snakket med han om det og får det samme svaret så vil ikke snakke med han om dette lenger. Hi. Anonymous poster hash: bd146...b34
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #33 Skrevet 2. oktober 2013 Det er så fint å lese at mange har gode opplevelser angående ekteskapet og frieri uansett om det tok tre mnd eller ti år. Og dere som har vært sammen i mange år og er enige om å ikke gifte dere: så bra at dere er enige. Da slipper den ene å føle noe negativt og at noe kanskje ikke stemmer. H.i Anonymous poster hash: bd146...b34
VE-G Skrevet 2. oktober 2013 #34 Skrevet 2. oktober 2013 Han fridde når vi hadde vært sammen i 6 år, og vi gifta oss 7 mnd etterpå. Vært gift i litt over 2 år nå, og har fått en sønn sammen. For meg var det viktig å gifte oss før vi fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #35 Skrevet 2. oktober 2013 7 år Anonymous poster hash: 600d9...af2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #36 Skrevet 2. oktober 2013 Vi var sammen i 7år og samboere i 6år før vi giftet oss. Anonymous poster hash: bc6dd...c84
chillaot Skrevet 2. oktober 2013 #37 Skrevet 2. oktober 2013 Vi var sammen i kanskje 3-4 mnder da han fridde Giftet oss etter mindre enn to år sammen.. Ekteskapet er laaaangt bedre enn det jeg kunne forestille meg. Da vi var samboere var jeg mye mer usikker på om han virkelig elsket meg.. men den forpliktelsen det innebar for han å gifte seg gjør meg veldig trygg. Jeg drømte aldri om bryllup, eller det å gifte meg før jeg møtte min mann Blir bare mer og mer forelsket i han...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #38 Skrevet 2. oktober 2013 Vi var sammen i 2 mnd. før vi giftet oss. Og er lykkelig gift i snart 8 år. Verdens beste mann Anonymous poster hash: cdc96...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå