Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Har sett billigere kun på jysk, men de virket ikke gode! Andre steder en kan få rimeligere stellematter? Skal ha to stk så ville hatt litt rimeligere.. Anonymous poster hash: 3df4d...bbd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 på jysk, og ikea Anonymous poster hash: 19150...ff2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 de på jysk funker fint, hadde til den 1 min Anonymous poster hash: 19150...ff2
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Vi har den fra jysk, og den gjør jobben den altså
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Hva skal du med to? Du får bare stelt et barn om gangen, og det andre barnet kan ikke ligge alene på stellematta. Stell et barn på stellematte mens det andre ligger på gulvet på et teppe el.l, i senga,bærebag el.l, og bytt om når neste skal skiftes på. Du får billigere stellematte om du kjøper brukt. Anonymous poster hash: 16e41...ee7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Vi har jysk sin. Er fornøyd vi:-) Anonymous poster hash: fa537...783
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Hva skal du med to? Du får bare stelt et barn om gangen, og det andre barnet kan ikke ligge alene på stellematta. Stell et barn på stellematte mens det andre ligger på gulvet på et teppe el.l, i senga,bærebag el.l, og bytt om når neste skal skiftes på. Du får billigere stellematte om du kjøper brukt. Anonymous poster hash: 16e41...ee7 He, he! Har ikke tanken slått deg at HI har to bad i to forskjellige etasjer?? *Fnis* Anonymous poster hash: 66c8e...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Den fra jysk er akkurat litt for stor ser de selger med prosenter på jollyroom av og til. Jeg må ha to pga jeg ikke orker å gå ned den bratte trappen vår trøtt og fæl med baby i armene så har stelleplass på soverommet også. IKEA er så langt herfra dessverre. HI Anonymous poster hash: 3df4d...bbd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 På IKEA har de superbillige stellematter - blant annet oppblåsbare. Der kan du kjøpe med fler trekk, veldig praktisk. Jeg er veldig fornøyd med den vi hadde. Kunne legge den hvor som helst og barnet lå godt. Men nå er jeg ingen fanatisk babyutstyrkjøper som alltid skal ha det som er best i test Anonymous poster hash: d7c1f...be9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Ser nå at du ikke bor nær IKEA, men det går an å bestille på nett fra IKEA. Anonymous poster hash: d7c1f...be9
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Ehh kan ikke ett barn ligge alene på stellematte? Why not?? Det har alltid barna mine gjort,er jo ikke akkurat sånn at de kan ramle ned å slå seg! Anonymous poster hash: 32e91...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå