Gå til innhold

for lang penis på sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 6 år, og penisen er så lang at den "sitter fast" i pungen. Han fikler nedi der fryktelig ofte, og er tydelig plaget av det. I klassen sier han at det er vanskelig fordi han jo ikke vil drive å flytte på den så andre ser, men han må jo bare...

Noen som har barn med samme problem? Finnes det en magisk truse, eller et triks for å unngå det?

Anonymous poster hash: 3226b...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men gjør ikke alle peniser det?Min sønn på 3 år har tisse klistra til pungen hele tiden,men det er vel fordi han blir klam rekner jeg med?synes ikke 3åringens tiss er lengre enn 6åringen min sin...

Anonymous poster hash: 1f4e6...454
Skrevet

Slik er det for guttene her også, men tror ikke de er spesielt stort utstyrt. Trodde det var normalt.

Skrevet

Boxer som tillater litt luft slik at det ikke blir klamt?

De aller fleste gutter har penis som når ned til pungen, så tror ikke dette er ett problem bare gutten din har :-)

Skrevet

Høres bare ut som han er varm og klam? Det er klart at det skaper ubehag. Kjøp annet undertøy til ham, kanskje det kan hjelpe? Ellers kan man vel prøve med truse som sitter godt, og legge den oppover? 

Anonymous poster hash: 0ed8d...a3c
Skrevet

Ja kanskje? Den går liksom på nedsiden av pungen når han står, og naboungen sin er mye kortere og han sliter ikke med det. Har ikke så mange å sammenligne med.. men den kommer litt i klem når han sitter. Men som sagt, jeg har jo bare han og lillebroren, og hans synes knapt :P

Skrevet

He he, jeg mener ikke at han er godt utstyrt, det er tross alt sønnen min ;-) jeg ser bare det skaper ubehag for han. Men truse kanskje ja. Han bruker jo bokser nå, og de er det jo god plass i

Hi

Skrevet

Kanskje du skulle spørre legen om det er mulig å ta en operasjon og forkorte den? Sønnen din vil i så fall sikkert sette pris på det når han blir voksen.

Anonymous poster hash: dd564...37c
Skrevet

Kanskje du skulle spørre legen om det er mulig å ta en operasjon og forkorte den? Sønnen din vil i så fall sikkert sette pris på det når han blir voksen.

Nei men kjære deg, det må vel kunne gå ann og spørre om andre har erfaring og kanskje kommet opp med en glup løsning?

Skrevet

Kanskje du skal finne underbukser i annen type stoff? Kun naturlig, som ull/silke, bambus eller no? Mye av bomulltrusene som selges på butikken er klamme og føle, sliter med å finne gode truser til meg selv, alt føles klamt, med mindre det er økologisk bomull eller miks av ull/silke eller bambus :)

http://www.naturaclothing.no/butikk/barn/undertoy-strompebukser/  Kanksje noe her?

Skrevet

Pudder er det magiske trikset for alt som klistrer. Bruker det på både føtter, pupper og lår når det er varmt og klamt, og det fungerer kjempebra.

Skrevet

Kanskje du skal finne underbukser i annen type stoff? Kun naturlig, som ull/silke, bambus eller no? Mye av bomulltrusene som selges på butikken er klamme og føle, sliter med å finne gode truser til meg selv, alt føles klamt, med mindre det er økologisk bomull eller miks av ull/silke eller bambus :)

http://www.naturaclothing.no/butikk/barn/undertoy-strompebukser/ Kanksje noe her?

Takk for link! Skal prøve det :)

Skrevet

Pudder er det magiske trikset for alt som klistrer. Bruker det på både føtter, pupper og lår når det er varmt og klamt, og det fungerer kjempebra.

Aha, kan jeg bruke potetmel kanskje? Bruker det i bleia på minsten :) det var og lurt! Hjelper alltid og spørre noen :)

Skrevet

Potetmel + fuktighet = "lim"

Bruker du seriøst potetmel i bleia på minsten?

Anonymous poster hash: 743bd...66e
Skrevet

Potetmel på sår stump er et godt gammelt kjerringråd, og det fungerer faktisk. ;)  I tillegg er det fritt for kjemikalier og dermed et godt alternativ til diverse salver og kremer.

Skrevet

Potetmel på sår stump er et godt gammelt kjerringråd, og det fungerer faktisk. ;)  I tillegg er det fritt for kjemikalier og dermed et godt alternativ til diverse salver og kremer.

Da lærte jeg noe nytt :)

Skrevet

Potetmel på sår stump er et godt gammelt kjerringråd, og det fungerer faktisk. ;) I tillegg er det fritt for kjemikalier og dermed et godt alternativ til diverse salver og kremer.

Da lærte jeg noe nytt :)

Jupp, det er topp! Hender jeg bruker det sånn overfladisk for å tørke og, hvis han er sår, vi har litt dårlig tid og jeg ikke vil gni kluten for å tørke. Brukte det masse på eldste som var plaget med blemmer. Prøvde alt, potetmel var det eneste som funka :)

Skrevet

Kan du antyde hvor lang den er? Og så kan de som har barn på samme alder forteller om svaret ditt viker mye fra....ja andre seksårs-peniser.

Anonymous poster hash: 6e714...2b1
Skrevet

Jeg er så stolt av sønnen min, han har så stor penis... <_<

Skrevet

Det kanskje skulle vært i anførselstegn men jaja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...