Gå til innhold

Vi har flyttet inn i et stort hus, men har ikke sofa! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå har vi ikke råd til den sofaen vi ønsker oss. Og må spare opp litt penger.

Tenker derfor å kanskje kjøpe en brukt sofa på finn.no eller noe i mellomtiden.

Det er jo så mange å velge mellom, men mange av de er jo like dyre som fra butikken.

Har dere noe erfaring med å kjøpe slike ting brukt?

Hva er makspris du ville gitt for en 5-6seter hjørnesofa? Må ikke være totalslitt, men trenger heller ikke være i luksus stand.

Vil ikke bli lurt :P

Finnes det andre steder enn Finn.no man kan finne slike ting?:)

Anonymous poster hash: f88f2...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke bruktbutikker i byen din da? Jeg syns hvertfall møblene i bruktbutikkene her er både finere og billigere enn finn, hvis man skal ha litt "lav standard" uten at det er utslitt. Jeg syns ofte møbler selges enten veldig dyrt på finn, eller de er så stygge/ ekle at man ikke ville kjøpt de... Få mellomting, spesielt på sofa. 

Anonymous poster hash: 443c4...c7d
Gjest usababy
Skrevet

Det er masse sofaer på finn.no, både hjørnesofa og 4+3 setere. Noen er nesten nye og selges billig, det går også an å prute.

Vi har brukt finn.no mye, både til kjøp og salg. Har mange møbler kjøpt brukt der. Kjøpte nettopp en super sogagruppe til spottpris via finn.no, er kjempefornøyd med sofaen! :)

Skrevet

Frelsesarmeen GIR bort sofaer. Helt seriøst, ring og spør de. Ikke farlig. De har som regel mange som står som de bare blir glade for å bli kvitt, jeg mener, få gitt bort.

Anonymous poster hash: 1da75...a0f
Skrevet

Det er ikke bare Fretex som er mulig, det finnes også andre butikker som Møbelbrukt (eller lignende).

Ytterligere en mulighet er å finne en brukbar sofa i en container, eller en sofa som er hensatt utenfor Fretex (men sistnevnte blir jo å stjele fra Fretex sine ressurser. På den annen side gadd de ikke folkene å komme i åpningstida til Fretex, så alternativet deres var antagelig å kaste sofaen eller å sette den utenfor Fretex på kvelden).

Anonymous poster hash: 6633a...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...