Gå til innhold

Eggløsningssprøyte.....noen som har tatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår det? Er det vanlig nålsprøyte eller noe som skal sprøytes opp i skjede??

Anonymous poster hash: 03eb1...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprøyte i magen:) Tatt det flere ganger, og kjenner ingenting.

Skrevet

Sprøyte i magen:) Tatt det flere ganger, og kjenner ingenting.

Au....men dette er vel ikke noe man setter selv??? Lang nål???

Anonymous poster hash: 03eb1...a67

Skrevet

Den er ment til å kunne sette selv, men jeg ba IVF klinikken sette den på meg:) Liten tynn nål!

Skrevet

Veldig lett å bruke, kort, tynn nål. Setter den i mageflesket. :)

Skrevet

Det er ikkje vanskelig, blir som å setje insulininjeksjon omtrent. Nåla er vekdig tynn.

Skrevet

Er det ovitrelle? Den har en nett liten nål som du setter i magen. Kjenner ingenting.

Husk å lese pakkningsvedlegget!

Skrevet

Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til :)

Skrevet (endret)

Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til :)

Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for det Endret av ★
Skrevet

Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for det

Men var det ovitrelle?

Da vi lagde førstemann (som er 19 mnd) var ovitrelle i ferdigblanda sprøyte, men nå har det blitt penn. Måtte blande sånn du forklarer med menopur - ganske styrete, men alt går :)

Skrevet (endret)

Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for det
Men var det ovitrelle?

Da vi lagde førstemann (som er 19 mnd) var ovitrelle i ferdigblanda sprøyte, men nå har det blitt penn. Måtte blande sånn du forklarer med menopur - ganske styrete, men alt går :)

Hugsar ikkje namnet, men det er litt over 2 år sida sprøyta vart satt, vår lille er 17 mnd +. Trur ikkje det var otrivelle.. Endret av ★
Skrevet

Men var det ovitrelle?

Hugsar ikkje namnet, men det er litt over 2 år sida sprøyta vart satt, vår lille er 17 mnd +. Trur ikkje det var otrivelle..

Det er den andre sorten, husker ikke hva den heter da jeg bare brukte ovitrelle.

De på apoteket kan hjelpe med info du evt trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...