Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hvordan foregår det? Er det vanlig nålsprøyte eller noe som skal sprøytes opp i skjede?? Anonymous poster hash: 03eb1...a67
Stella&My+2 Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Sprøyte i magen:) Tatt det flere ganger, og kjenner ingenting.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Sprøyte i magen:) Tatt det flere ganger, og kjenner ingenting. Au....men dette er vel ikke noe man setter selv??? Lang nål??? Anonymous poster hash: 03eb1...a67
Stella&My+2 Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Den er ment til å kunne sette selv, men jeg ba IVF klinikken sette den på meg:) Liten tynn nål!
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Veldig lett å bruke, kort, tynn nål. Setter den i mageflesket.
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Det er ikkje vanskelig, blir som å setje insulininjeksjon omtrent. Nåla er vekdig tynn.
<3 2G <3 Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Er det ovitrelle? Den har en nett liten nål som du setter i magen. Kjenner ingenting. Husk å lese pakkningsvedlegget!
Lilleboffen Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for det Endret 2. oktober 2013 av ★
Lilleboffen Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for det Men var det ovitrelle? Da vi lagde førstemann (som er 19 mnd) var ovitrelle i ferdigblanda sprøyte, men nå har det blitt penn. Måtte blande sånn du forklarer med menopur - ganske styrete, men alt går
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for detMen var det ovitrelle?Da vi lagde førstemann (som er 19 mnd) var ovitrelle i ferdigblanda sprøyte, men nå har det blitt penn. Måtte blande sånn du forklarer med menopur - ganske styrete, men alt går Hugsar ikkje namnet, men det er litt over 2 år sida sprøyta vart satt, vår lille er 17 mnd +. Trur ikkje det var otrivelle.. Endret 2. oktober 2013 av ★
<3 2G <3 Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Veldig lett å sette, og gjør ikke vondt. Det er sånn "penn", du bare skrur til riktig dose før du setter den (om det er ovitrelle). Lykke til Eg hadde penn til hormonbehandlinga ellers, men eggløysingssprøyta kom som hetteglas med pulver som skulle tilsetjast ei ampulle til å løyse opp med og trekkast opp i sprøyte. Høyrest meir komplisert ut enn det er. Fekk tilbod om opplæring i prosedyren på sjukehuset, men hadde ikkje behov for detMen var det ovitrelle?Da vi lagde førstemann (som er 19 mnd) var ovitrelle i ferdigblanda sprøyte, men nå har det blitt penn. Måtte blande sånn du forklarer med menopur - ganske styrete, men alt går Hugsar ikkje namnet, men det er litt over 2 år sida sprøyta vart satt, vår lille er 17 mnd +. Trur ikkje det var otrivelle.. Det er den andre sorten, husker ikke hva den heter da jeg bare brukte ovitrelle. De på apoteket kan hjelpe med info du evt trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå