Gå til innhold

Når kommer julebrus og de gode klementinene

Anbefalte innlegg

Skrevet

ut i butikkene?  :D

Anonymous poster hash: 7189a...4d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode klementiner er vel ikkje å få tak i før slutten av november, julebrus dukkar nok opp før du anar det.

Skrevet

Julebrusene er på vei inn nå sa de ansatte på butikken til meg :D

Skrevet

Så butikken her hadde fått inn julemarsipanen allerede, så brusen er nok straks på vei den også.

Skrevet

Klementinene som er i butikkene nå er ikke så allerverst. God på smak og veldig saftige. Kjøpte på Rema i helga.

Skrevet

Jippi  :D  Jeg syns det forskjell på butikkene, hvem har de beste klementinene syns dere? Jeg syns Meny hadde de beste i fjor, åsså fikk Rema noen gode etterhvert. Hvor skal jeg kjøpe først i år tru?  :P

Ja, har også sett de har begynt å få inn litt julegodteri:)

HI  :)

Skrevet

Så tidlig som de tar frem julemarsipanen så vil den være gammel og dårlig til jul...

Anonymous poster hash: 9729f...ffa
Skrevet

hehe snakk om å være pessimist!

Men da er det best å kjøpe masse masse julemarsipan nå da,å bøtte innpå :D

Anonymous poster hash: c4987...ae5
Skrevet

Julebrus!!! Åååh...

Kommer ikke til å få det ut av hue...

Skrevet

Så tidlig som de tar frem julemarsipanen så vil den være gammel og dårlig til jul...

Anonymous poster hash: 9729f...ffa

Tvilar sterkt på at nokon kqn la julemarsipan bli liggande til jul ;)
Skrevet

Det er jo nesten farlig å skrive sånne innlegg her inne :P lurer på hvor mange som bare "må" ut i butikken en tur idag *hehe*

Skrevet

Julebrusen er vel like rundt hjørnet, og klementinene har kommet. De gode klementinene kommer ikke før slutten av november. Her i familien har det alltid vært strengt forbudt med julebrus, julegodteri og klementiner før 1. desember, så slik blir det i år også. Vil ikke ødelegge den gode julestemningen med å begynne med juleting lenge før advent.

Anonymous poster hash: 36d20...72e
Skrevet

Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?

Skrevet

Marsipan er ikkje forbeholdt jula, det er også obligatorisk i graviditeten :P

På butikken med deg!

Skrevet

Hoho  :)

Jeg er nok en av de som bare "må" en tur på butikken i dag  :D  Det skal bli rååågodt! 

Anonymous poster hash: 7189a...4d9
Skrevet

På butikken med deg!

Marsipan er blæ... :)

Skrevet

På butikken med deg!

Der tek du grundig feil :D
Skrevet

Da blei det en tur på butikken for min del ja, men kom hjem uten marsipan, klementiner eller julebrus. :-(

Så her ble det en pakke med kiwi, kinderegg og Villa champagnebrus. Ikke det jeg hadde lyst på, men det roet ned suget ;-)

Skrevet

Var det ikke noe av det i butikken? Jeg var på Nille her om dagen, å der hadde de fått en hylle med julegodt og marsipan.. Men, jeg venter aller mest på julebrusen og klementinene jeg da  :lol:

Skrevet

På butikken med deg!

Der tek du grundig feil :D

Hehe, nei, men julenissene av skum derimot!!  NAM! Men ikke før desember! :)

Skrevet

Da blei det en tur på butikken for min del ja, men kom hjem uten marsipan, klementiner eller julebrus. :-(

Så her ble det en pakke med kiwi, kinderegg og Villa champagnebrus. Ikke det jeg hadde lyst på, men det roet ned suget ;-)

Villa champagne er godt det, nesten like godt som julebrus og ananasbrus :)
Skrevet

Nei, ingenting på butikken her :-( men dro bare på den lokale nærbutikken, orket ikke kjøre helt inn til sentrum;-) men neste gang vi skal på storhandel derimot, da skal jeg på leting!

Skrevet

Villa champagne er godt det, nesten like godt som julebrus og ananasbrus :)

Villa er virkelig godt. Spesielt når jeg er gravid og ikke klarer tanken på vann eller melk, bare neeeesten like sunt også ;-)

Skrevet

Åh, tusen takk, nå har jeg helt ville cravings etter marsipan og klementiner... Og orange julebrus fra Union, mmmm. Vil haaa marsipaaaaan... :(((

Anonymous poster hash: 0dfbd...069

Skrevet

Nei, ingenting på butikken her :-( men dro bare på den lokale nærbutikken, orket ikke kjøre helt inn til sentrum;-) men neste gang vi skal på storhandel derimot, da skal jeg på leting!

Det var synd, hehe. Skal storhandle i dag, så da blir det nok en tur innom de fleste butikkene her for å se  :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...