Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 ut i butikkene? Anonymous poster hash: 7189a...4d9
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Gode klementiner er vel ikkje å få tak i før slutten av november, julebrus dukkar nok opp før du anar det.
me_87 Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Julebrusene er på vei inn nå sa de ansatte på butikken til meg
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Så butikken her hadde fått inn julemarsipanen allerede, så brusen er nok straks på vei den også.
<3 O&O <3 Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Klementinene som er i butikkene nå er ikke så allerverst. God på smak og veldig saftige. Kjøpte på Rema i helga.
Hjerteskatten<3 Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jippi Jeg syns det forskjell på butikkene, hvem har de beste klementinene syns dere? Jeg syns Meny hadde de beste i fjor, åsså fikk Rema noen gode etterhvert. Hvor skal jeg kjøpe først i år tru? Ja, har også sett de har begynt å få inn litt julegodteri:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Så tidlig som de tar frem julemarsipanen så vil den være gammel og dårlig til jul... Anonymous poster hash: 9729f...ffa
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 hehe snakk om å være pessimist! Men da er det best å kjøpe masse masse julemarsipan nå da,å bøtte innpå Anonymous poster hash: c4987...ae5
Line-mamma til to herlige Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Julebrus!!! Åååh... Kommer ikke til å få det ut av hue...
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Så tidlig som de tar frem julemarsipanen så vil den være gammel og dårlig til jul... Anonymous poster hash: 9729f...ffa Tvilar sterkt på at nokon kqn la julemarsipan bli liggande til jul
Lyckelin Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Det er jo nesten farlig å skrive sånne innlegg her inne lurer på hvor mange som bare "må" ut i butikken en tur idag *hehe*
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Julebrusen er vel like rundt hjørnet, og klementinene har kommet. De gode klementinene kommer ikke før slutten av november. Her i familien har det alltid vært strengt forbudt med julebrus, julegodteri og klementiner før 1. desember, så slik blir det i år også. Vil ikke ødelegge den gode julestemningen med å begynne med juleting lenge før advent. Anonymous poster hash: 36d20...72e
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?Marsipan er ikkje forbeholdt jula, det er også obligatorisk i graviditeten På butikken med deg!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Hoho Jeg er nok en av de som bare "må" en tur på butikken i dag Det skal bli rååågodt! Anonymous poster hash: 7189a...4d9
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?Marsipan er ikkje forbeholdt jula, det er også obligatorisk i graviditeten På butikken med deg! Marsipan er blæ...
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?Marsipan er ikkje forbeholdt jula, det er også obligatorisk i graviditeten På butikken med deg! Marsipan er blæ... Der tek du grundig feil
SophiesMum<3 Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 Da blei det en tur på butikken for min del ja, men kom hjem uten marsipan, klementiner eller julebrus. :-( Så her ble det en pakke med kiwi, kinderegg og Villa champagnebrus. Ikke det jeg hadde lyst på, men det roet ned suget ;-)
Hjerteskatten<3 Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Var det ikke noe av det i butikken? Jeg var på Nille her om dagen, å der hadde de fått en hylle med julegodt og marsipan.. Men, jeg venter aller mest på julebrusen og klementinene jeg da
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 Men dere gjør vel ikke "juleting" før i desember?Marsipan er ikkje forbeholdt jula, det er også obligatorisk i graviditeten På butikken med deg! Marsipan er blæ... Der tek du grundig feil Hehe, nei, men julenissene av skum derimot!! NAM! Men ikke før desember!
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2013 #21 Skrevet 2. oktober 2013 Da blei det en tur på butikken for min del ja, men kom hjem uten marsipan, klementiner eller julebrus. :-( Så her ble det en pakke med kiwi, kinderegg og Villa champagnebrus. Ikke det jeg hadde lyst på, men det roet ned suget ;-) Villa champagne er godt det, nesten like godt som julebrus og ananasbrus
SophiesMum<3 Skrevet 2. oktober 2013 #22 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, ingenting på butikken her :-( men dro bare på den lokale nærbutikken, orket ikke kjøre helt inn til sentrum;-) men neste gang vi skal på storhandel derimot, da skal jeg på leting!
SophiesMum<3 Skrevet 2. oktober 2013 #23 Skrevet 2. oktober 2013 Da blei det en tur på butikken for min del ja, men kom hjem uten marsipan, klementiner eller julebrus. :-( Så her ble det en pakke med kiwi, kinderegg og Villa champagnebrus. Ikke det jeg hadde lyst på, men det roet ned suget ;-) Villa champagne er godt det, nesten like godt som julebrus og ananasbrus Villa er virkelig godt. Spesielt når jeg er gravid og ikke klarer tanken på vann eller melk, bare neeeesten like sunt også ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #24 Skrevet 2. oktober 2013 Åh, tusen takk, nå har jeg helt ville cravings etter marsipan og klementiner... Og orange julebrus fra Union, mmmm. Vil haaa marsipaaaaan... (( Anonymous poster hash: 0dfbd...069
Hjerteskatten<3 Skrevet 2. oktober 2013 #25 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, ingenting på butikken her :-( men dro bare på den lokale nærbutikken, orket ikke kjøre helt inn til sentrum;-) men neste gang vi skal på storhandel derimot, da skal jeg på leting! Det var synd, hehe. Skal storhandle i dag, så da blir det nok en tur innom de fleste butikkene her for å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå