Gå til innhold

for en tenåring av gubbe jeg har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg alltid senest kl. 22. Gubben som regel litt seinere. Men i går hadde han feber og var dårlig, så han fant ut at han skulle være hjemme idag. Valgte da å spille "en liten stund" før han skulle legge seg....

Kl 3 våkna jeg av at han kom inn på soverommet, begynte å styre og virkelig forstyrre meg. To og en halv time før jeg skulle stå opp.

Da sa jeg at "DET kan du ikke gjøre flere ganger" "du kan ikke bestemme når jeg skal legge meg". bare snudde meg, og tenkte for meg sjøl at "skal du oppføre deg som en tenåring, får du tåle å bli behandla som en"

Trøtt nå på jobb ja.......

Anonymous poster hash: 60e7f...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet for meg var ikke at han.la seg seint, men at jeg ble så forstyrret.

Anonymous poster hash: 60e7f...ec7

Skrevet

for en tenåring av en kone han har.. 

Anonymous poster hash: b787e...498
Skrevet

Det var veldig utenksomt av mannen din å brase inn midt på natten, men jeg tror ikke det var med vilje eller at han la merke til hvor mye han bråkte.

Regner med at du ikke snek deg ut av sengen i dag morges eller så får dere ta en samtale om dette i kveld.

Anonymous poster hash: 212ee...e8e
Skrevet

Og for ei kjærring han har... :P

Anonymous poster hash: 15d9f...4f5

Skrevet

Jeg ser visst ut til å være den eneste som forstår deg, TS. Når det er sent får man vise hensyn. Særlig når han ikke har tenkt å dra på jobb men vet at du skal etter hvert.

Anonymous poster hash: e1ac4...54f
Skrevet

Min kan fort sovne på stua, kan da ikke bli sint for at han kommer å legger seg!

Skrevet

Min kan fort sovne på stua, kan da ikke bli sint for at han kommer å legger seg!

Han kan jo være stille når han først legger seg så sent da!

Problemet var jo ikke at han kom for å legge seg,men at han ikke tar hensyn med å være stille når han vet at hun skal tidlig opp.

Jeg skjønner TS veldig godt!

Gjest Morn du
Skrevet

Legger man seg senere enn den andre, må man vise hensyn og være stille når man legger seg. Skjønner deg godt HI.

Skrevet

Hvis jeg blir vekket mitt på natta av at noen bråker, så er dagen ødelagt! Jeg bruker ofte laaang tid på å sovne igjen... Skjønner deg veldig godt!!!!

Skrevet

Problemet var jo ikke at han kom for å legge seg,men at han ikke tar hensyn med å være stille når han vet at hun skal tidlig opp.

Så klart, men im hun hadde vært i er annet stadie på søvn så er det fult mulig hun ikke hadde våknet. Skjønner ikke at det er mulig å bli så sint for en opplevelse. Om dette skjedde hver kveld, helt klart blitt sint.

Skrevet

Jeg forstår deg, HI. Jeg ville blitt forbannet, selv om det ikke er noe som har skjedd over lengre tid. Den ene natten er nok til å ødelegge hele neste dag. 

Jeg synes uansett ikke mannen din virker særlig syk om han orker sitte til langt på natt for å spille. Jeg kan tenke meg hva denne sykedagen blir brukt til, ja....

Anonymous poster hash: cfcc7...0fe
Gjest Morn du
Skrevet

Så klart, men im hun hadde vært i er annet stadie på søvn så er det fult mulig hun ikke hadde våknet. Skjønner ikke at det er mulig å bli så sint for en opplevelse. Om dette skjedde hver kveld, helt klart blitt sint.

Men det er ikke nødvendig å begynne å styre og stelle midt på natta! Samma om det er 1 gang. Det skal ikke skje. Det er svært forstyrrende. Og at mannen blir sur fordi hi påpeker det, er litt toppen av kransekaka. Hadde han bedt om unnskyldning ville det stilt seg en smule annerledes.

Skrevet

Her i huset er det jeg som legger meg senest, ofte ikke før i1 tiden, og mannen som står opp tidligst - kl 05.45. Det er en selvfølge at vi begge er stille når vi kommer og legger oss etter den andre, eller står opp før den andre. Vi smyger oss inn eller ut av senga, og lager ikke bråk ellers i huset.

Anonymous poster hash: a50c9...0fd
Skrevet

Jeg har en vennine å hun er helt håpløs på å ha på liggebesøk!

Hun begynner alltid før meg på jobb å hun bråker helt forferdelig når hun skal gjøre seg klar,itellegg til at hun tar på lyset i samme rom som jeg ligger fordi hun skal finne noe!

Syns hun mangler litt sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 5ac3f...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...