Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hva føler dere da? Jeg føler ingenting ... Prøver å føle noe for ham, men om jeg tenker på at han er naken med ei anna ei, svetter og stønner.. Føler jeg ingenting. Normalt? Anonymous poster hash: 7febd...913
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg føler ikke noe jeg heller. Tror det er fordi for meg så virker det så fjernt og usannsynlig. Anonymous poster hash: 8c646...087
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Nå er ikke mannen min utro. Men om jeg tenker at han er det blir jeg direkte kvalm! At han ligger i senga med en annen dame og gjør de tingene vi gjør i sengen er forkastelig! At han i tillegg kysser en annen er forferdlig å tenke på. Jeg er veldig glad i mannen min, og tanken på at han er utro er helt grusom. Vil ikke miste det vi har sammen, og familien vår. Håper det aldri skjer! Anonymous poster hash: d5d85...ce2
Gjest Skofantomet Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Nå er ikke mannen min utro. Men om jeg tenker at han er det blir jeg direkte kvalm! At han ligger i senga med en annen dame og gjør de tingene vi gjør i sengen er forkastelig! At han i tillegg kysser en annen er forferdlig å tenke på. Jeg er veldig glad i mannen min, og tanken på at han er utro er helt grusom. Vil ikke miste det vi har sammen, og familien vår. Håper det aldri skjer! Anonymous poster hash: d5d85...ce2 Samme her.
Musemorbr / Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Det er like usansynlig som at han skulle flytte til mars, så den tanken klarer jeg ikke ta seriøst.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Mannen min kysset en annen jente. Og da jeg fikk vite det kastet jeg opp.... jeg blir kvalm når jeg tenker på det i etterkant! Anonymous poster hash: b9418...868
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg blir skikkelig uvel og kvalm og dårlig. Klarer ikke å konsentrere meg og blir sint på mannen og tenker urasjonelt med det første. Får veldig vondt i magen og skjelver og blir nok litt redd også. Det er ekkelt å tenke på. Trenger ikke en gang å være at jeg tenker han har sex med noen. At han sender sms eller skriver på facebook eller møter noen er nok til å sette i gang disse følelsene om det er noe han skjuler for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Det er like usansynlig som at han skulle flytte til mars, så den tanken klarer jeg ikke ta seriøst. Hvordan kan du si det??? Det er veldig mange som er utro, spesielt de typene man aldri skulle tro kunne gjort noe sånt. I jobben min ser jeg utro menn hele tiden, så jeg vet litt om dette. Anonymous poster hash: 59cfe...4f8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Det er like usansynlig som at han skulle flytte til mars, så den tanken klarer jeg ikke ta seriøst. Det er det selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 0686b...1e2
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Vel, før klarte jeg ikke se det for meg, for det var så usannsynlig.. Så kom det for en dag at han var mentalt utro (elsket eksen sin, mens han stifter familie med meg) bare det alene føltes forferdelig, jeg løp å kastet opp flere ganger pr dag i en uke, jeg var gravid, men fantes ikke kvalm pga svangerskapet, ene og alene pga hans svik. Hadde det "bare vært sex" tenkte jeg flere ganger... Men i etterkant, så er jeg gled det ikke var sex i bildet, eller noe fysisk kontakt mellom de i det heletatt, begynner å kaldsvette og kjenner det prikker i hodebunnen bare jeg tenker tanken på at de kunne hatt fysisk kontakt..
Plutselig_gravid Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg har så god innlevelsesevne at om jeg tenker på det så blir det nesten virkelig for meg. Så virkelig at jeg går gjennom alle følelsene. Jeg kan begynne å gråte eller bli sint. Men jeg er en "tenker" og dagdrømmer mye om akkurat hva jeg vil. Jeg kan til dels også styre mine egne drømmer om natten Når det er sagt har jeg ingen problemer med å skille fantasi og virkelighet fra hverandre altså Poenget er at selv om du ikke føler noe som helst når du tenker på det så er ikke det ensbetydende med at du ikke har noen følelser for mannen din. Kanskje du rett og slett bare ikke klarer å tune deg inn på tanken om det. Endret 2. oktober 2013 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg hadde tatt livet av min mann om han hadde vært utro mot meg. Har heldigvis aldri opplevd utroskap, det gjør meg kvalm. Anonymous poster hash: 38f8e...a81
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg hadde tatt livet av min mann om han hadde vært utro mot meg. Anonymous poster hash: 38f8e...a81 Vel, det hadde jo satt en stopper for utroskapen i alle fall... Anonymous poster hash: dd830...dcf
2barns mor Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har opplevd utroskap... å det er helt forferdelig! Magefølelsen min sa at "noe" var galt, konfronterte han, men nei... han hadde ingenting å skjule. Helt til ei venninne ringte å fortalte meg det. Å det med et kvinnemenneske jeg ALDRI trodde han kunne være utro med. Men han fant vel spenning i det, å noe måtte det være som trakk han til henne.... Vel, nok om selve hendelsen.... det er nå gått litt over ett år siden dette kom opp. Forholdet varte i fire måneder.... Vi er fortsatt gift, har gått på FVK osv. Har vel egentlig latt det skuret og gått begge to, mye følelser som skal opp, fram og ut. Det som har vært hovedproblemet vårt etter denne hendelsen, er hans mangel på kommunikasjon. Han har rett og slett nektet å snakke om dette i ettertid. Vi snakket mye til å begynne med, men med sjokk, sinne osv fra meg, så ble det ikke mye rasjonelt for å si det sånn. Men nå.... ett år etter, så har vi sakte men sikkert gjenopptatt kommunikasjonen... så jeg må nesten si at vi har ikke hatt et så nært forhold på lenge. Utroskapen hans plager meg fortsatt, ikke i like stor grad som tidligere, men jeg ser at han virkelig prøver å gjenoppbygge tillit. Vi får se hvor veien går videre!
Cat_Woman Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg blir kvalm av tanken, men trenger heldigvis ikke å tenke på det, da min mann er verdens beste <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå