me_87 Skrevet 2. oktober 2013 #51 Skrevet 2. oktober 2013 Vidar Hodnekvam og Stian Blipp også. Møtte de på byn etter standup show.
Kanutten83 Skrevet 2. oktober 2013 #53 Skrevet 2. oktober 2013 Det var Sinnasnekker'n når de filmet oppussing lengere ned i gata vår i sommer Før det var det Petter Pilgaard for snart 2? år siden mens de filmet serien han og eksen hadde. Jeg har sikkert gått forbi et par kjendiser til, men om ingen påpeker de for meg ser jeg de ikke
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 2. oktober 2013 #55 Skrevet 2. oktober 2013 Trond Espen Seim på CC Vest på Lilleaker i 2011 var det vel!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #56 Skrevet 2. oktober 2013 Gutta fra karpe diem på nach i forrige måned. Fikk sjansen til å bli litt bedre kjent med dem:) Anonymous poster hash: 24f7c...3cb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #57 Skrevet 2. oktober 2013 Meg selv Anonymous poster hash: 9cccb...c78
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #58 Skrevet 2. oktober 2013 Fridthjof Wilborn på butikken mandag. Tidligere i sommer gikk jeg stadig forbi ham. Tror han forveksler meg med en annen, for han hilste noen ganger. Distre som jeg er snudde jeg meg noen ganger og lurte på hvem han hilste på - men det var ingen i nærheten. Det er ikke forsøk på å flørte, ikke antydning til det, han har også hilst på meg når han går sammen med kona. Lurer egentlig mest på hvem han tror jeg er Anonymous poster hash: d5fd5...c8d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #59 Skrevet 2. oktober 2013 Marit Bjørgen Anonymous poster hash: 5419c...beb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #60 Skrevet 2. oktober 2013 Ser fint lite kjendiser her vi bor, men min beste venninne er verdensmester og mye profilert her i byen. Anonymous poster hash: bce5d...a01
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #61 Skrevet 2. oktober 2013 Ser fint lite kjendiser her vi bor, men min beste venninne er verdensmester og mye profilert her i byen. Anonymous poster hash: bce5d...a01 Begynner fornavnet hennes på H? Anonymous poster hash: 2c0fd...fef
Papegøyeblomst Skrevet 2. oktober 2013 #62 Skrevet 2. oktober 2013 På mandag tror jeg- "kjendis" Nils Vogt, spurte meg hvor polet var. Før det, hun Ingeborg et-eller-annet som er moteredaktør, barnet hennes går på samme hiphop som sønnen min. Steinar Albrigtsen ser jeg ofte på Rema, han bor rett nedi gata her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå