Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hvordan har dere bodd mens huset har ligget ute til salgs. Hvem flyttet ut og hvordan finansierte dere det? | Anonymous poster hash: 6b034...9a4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Kommer vel an på økonomien og hva som er praktisk. I verste fall må man vel bare bo sammen til huset er solgt, kanskje bytte på å bo i huset sammen med barna dersom det er mulig. At den andre bor hos foreldre eller deler på en hybel i mellomtiden. ALt avhengig av forholdet de voksne i mellom, og økonomien... Anonymous poster hash: 0d9d0...4a4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 En venninne av meg ble igjen i leiligheten med sønnen, også flyttet broren inn for at det skulle gå rundt. Men der var gubben utro og flytta rett til ny kjerring:/ Hun styrte med klargjøring for salg, han kom ig gjorde minimalt. Så delte de pengene.. Anonymous poster hash: 493c9...d16
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg flyttet ut, mannen bodde igjen. Vi fikk avdragsfrihet på lånet, så han betalte kun rentene. Delte 50/50 etter salget, siden vi eide halvparten hver. Anonymous poster hash: e0c43...854
oslofrk Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg flyttet ut - orket ikke være der, men synes det er mest realt med feks annenhver uke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Exen flyttet til sin mor, da vi solgte vår leilighet. Det funket bra. Eller det var jeg som kastet ham ut til mor. Det var trossalt jeg som alltid tok vare på leiligheten, alltid lagde middag. Mens han var utro, pulte på alt som gikk på 2 bein, dopet seg osv.... Leiligheten ble solgt raskt og jeg flyttet langt unna. Anonymous poster hash: 42c74...b5b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kjøpte ut min eksmann og ble boende igjen i huset med min datter. Han flyttet inn til fetteren sin et par måneder før han kjøpte seg nytt hus. Anonymous poster hash: 67417...48d
Gemini77 Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Vi flyttet inn og ut annenhver uke i 5 Mnd av hensyn til barna i en overgangsperiode før han fant seg ny leilighet. Jeg kjøpte han ut av huset vi hadde sammen. Vi bodde hos våre foreldre den uken vi ikke bodde hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå