Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg sliter skikkelig med å finne brudekjole. jeg har kikket på nett og vet virkelig ikke hva jeg vil ha! Er det noen som har neon gode anbefalinger på butikker eventuelt nettsider? Anonymous poster hash: 0af20...c46
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Bestilte min supre søte brudekjole fra jkdress.com :) Anonymous poster hash: 99cc9...bce
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Dra rundt på brudesalonger å se på kjolene "live" og prøv de på. Tror det blir lettere å finne ut hva man liker hvis man får prøvd litt og fått litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Bestilte min supre søte brudekjole fra jkdress.com :) Anonymous poster hash: 99cc9...bce Det var forresten denne <3 Anonymous poster hash: 99cc9...bce
♥Nemi♥ Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg er storfan av Maggie Sottero, liker de fleste kjolene hennes.
Gullunger Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hadde en kjole fra Pronovias! Mange fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå