Gå til innhold

Jeg er virkelig så sliten om dagene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover nesten hele tiden når minsten er i barnehage. 

Jeg har mye hodepine, jeg har blødd (mensen) i 3-4 uker likevel om jeg går på p-piller, jeg har vondt i magen (blindtarmområde og menssmerter), jeg har periodevis diarè og hard mage - gjerne i samme toalettbesøk, og jeg tørster fra en annen verden. Kan dette ha sammenheng med hverandre? 

Skal jeg gå til legen? Eller er dette normalt, bare at det ikke blir snakket om? 

Anonymous poster hash: b2cda...0b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan skyldes ubalanse i ulike hormoner. Hodepine, blødninger og magesmerter og faktisk også variabel mage kan henge sammen.

Unormal tørste kan være tegn på diabetes (men trenger ikke være det). Ustabilt blodsukker/diabetes kan gi hodepine og ekstrem slitenhet.

Jeg ville sluttet på p-pillene umiddelbart og ringt legen i morgen. Jeg ville også ha dratt til legekontoret for å få målt fastende blodsukker, så ikke spis frokost før du har snakket med legekontoret.

Anonymous poster hash: 5eff8...43c
Skrevet

Nei, jeg synes ikke dette høres normalt ut. Ring legen!

Skrevet

Ikke normalt! Kan være så mangt, men best å få undersøkt at alt er bra. Bedre å få tatt fatt i det tidsnok om det skulle være noe.

Skrevet

Takk for svar. Jeg orker nesten ikke mat, så det skal gå fint å måle fastende blodsukker... Jeg har en bror med diabetes, men jeg føler ikke jeg løper så mye på toalettet. Hormonelt så har jeg vært inne på tanken, jeg fryser ene timen og svetter andre timen, så ja, jeg har vært inne på tanken. 

Anonymous poster hash: b2cda...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...