Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Ingen garanti for det, i mange kulturer, så føder de i en hytte midt i ødemarka, om man stammer der ifra, så ligger instinktet der. Anonymous poster hash: 9e172...152
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Ingen garanti for det, i mange kulturer, så føder de i en hytte midt i ødemarka, om man stammer der ifra, så ligger instinktet der. Anonymous poster hash: 9e172...152 I mitt hode er det fremdeles idioti, siden man har muligheten til å ha en "trygg" fødsel i trygge omgivelser. Har man ingen andre valg blir det selvfølgelig annerledes. Anonymous poster hash: efd93...98b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Synes da hun virket ganske så reflektert her jeg, når det hendte ting hun var usikker på, siden hun ikke har opplevd det før, så vurderte hun trossalt å kontakte føden, hadde hun ikke brydd seg med det, så hadde det vært tåpelig påfunn, men hun var nøye på det hele forløpet. Anonymous poster hash: 9e172...152
Fruen i huset Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Er ikke noe lettere å føde nr 8 enn nr 2..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Er ikke noe lettere å føde nr 8 enn nr 2.. Det er ikke det jeg har lært. Anonymous poster hash: efd93...98b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Er ikke noe lettere å føde nr 8 enn nr 2.. Det er ikke det jeg har lært. Anonymous poster hash: efd93...98b Da har du lært feil. Første barnet "lager vei", ingen av de andre ungene. Anonymous poster hash: 9e172...152
magica fra tryll Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Sklir vel lett ut om det er unge nr. 8. Forøvrig idioti å ta sjansen på noe slikt. Anonymous poster hash: efd93...98b Er ikke noe lettere å føde nr 8 enn nr 2.. Det er ikke det jeg har lært. Anonymous poster hash: efd93...98b Da har du lært feil. Første barnet "lager vei", ingen av de andre ungene. Anonymous poster hash: 9e172...152 Jeg har født 6, og kan skrive under på at ikke bare "sklir ut" nei! Var akkurat like vondt å føde nr 6 som de andre. Heldigvis er vi laget slik at vi går tilbake til "normalen" etter en fødsel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå