Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Har barna deres en såkalt overgangssko? Tenkte jeg skulle kjøpe det i dag som supplement til joggesko og gummistøvler fram til kulda setter inn og vi begynner med vintersko. Men fikk helt hakeslepp når jeg så at halvhøye sko gjerne koster minst 500:-! Har nettopp kjøpt Viking vintersko x 2 til nesten 1000:-/stk... Mener dere det er nødvendig? Selgeren mente selvfølgelig det Anonymous poster hash: ba2a4...91f
Honningmelon Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Alle mine tre har det og bruker de mye. Så jeg syns det er kjekt å ha.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har det, kostet 700 kr pr stk, er allerede brukt i 2 uker, og blir brukt frem til det blir vinterkaldt. Verste jeg selv vet er å fryse på bena, så hadde ikke brukt sommersko frem til vinterskoene trengs, og bruker man vinterskoene nå, så kan de virke kalde når vinteren slår inn for fullt.
Musemorbr / Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Det kommer an på hvor du bor. Her er det allerede frost tidlig på dagen, eller pissekaldt regn. Opphold og skotemperaturer eksisterer ikke. Vi har dock boots, sherrox og sorel, i tillegg til joggesko som jeg regner sterkt med ikke skal brukes igjen.
soleia Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Har ikkje pleid å kjøpe det, men plar bruke goretex joggeskoa eg kjøpte til våren fram til vinterskoa kjem i bruk. Men no er minste vakse ut av joggeskoa, så i år vert det kanskje "overgangssko". Synes eigentleg det høyres ut som eit salgstriks for å selje enno fleire dyre sko, men kan jo ta feil og stelle dårleg med ungane mine fordi eg ikkje kjøper. Ungane her har allereie teke i bruk dock bootsa eg kjøpte, og foretrekkjer desse framfor støvlane, så det er vel ein slags overgangssko.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg synes det er greit fordi jenta mi er veldig aktiv og joggeskoene er som regel rimelig slitte når sommeren er over og jeg prøver å utsette å bruke vinterskoene så de ikke skal bli slitte og ikke lenger vanntette når vinteren setter inn. Enkelte år har det ikke vært så viktig fordi det har regnet mye og hun dermed har endt opp med å bruke støvler/sherrox mye. Men slik det er nå med fine, tørre høstdager er det perfekt med overgangssko. Lette, pustende og gode på bena. Passer på å handle inn når de er på salg, så jenta mi har et par Timberland gore-tex (199 kr) og et par Viking gore-tex (149 kr) som allerede har vært i bruk i flere uker.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Hadde eg ikke brukt penga på æ ikke så mange vekene du ikke trenge di lenger å joggesko å støvla æ heilt greit. Hilsen 3 barnsmor Anonymous poster hash: 883b3...984
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Med mindre du finner billige på tilbud Anonymous poster hash: 883b3...984
n74 Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Hvis jeg tenker lover hva slags sko jeg går med selv så er svaret ja: Jeg blir kald på beina av å gå med sommersko på høsten. Det er alt for varmt for meg å gå med vintersko før frosten slår inn. Så da må det bli sko med bedre såle enn sommersko, men som ikke er vinterfora. Jentungen min vokser mest i beina i løpet av sommeren og ikke så mye om vinteren, så høstskoene passer som regel som vårsko også, før det blir varmt nok til joggesko igjen. Håper det samme gjelder denne vinteren :-o
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tenkte det ikke var nødvendig, men det var så mange her inne som var så bestemte på at det var det, så nå har jeg kjøpt likevel. Tør ikke si det til mannen da. Anonymous poster hash: cbf4b...202
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Vi har pleid å ha halvhøye goretex sko. De brukes både høst og vår før de blir for små. Har brukt dem mye og synes det er rart å klare seg uten. Anonymous poster hash: fa1be...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå