Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Er separert nylig, og er en jeg er veldig nysgjerrig på å bli bedre kjent med. Men er ikke klar for å ha en offisiell date enda. Jeg har lyst til å dra å svømme en dag denne uken. Jeg trives i vann og det vet jeg han gjør og. Har kun håp om å bli bedre kjent ikke noe mer. Anonymous poster hash: abf13...a2b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Hvorfor ikke bare sende en casual SMS? "Lyst å bli våt med meg? Svømmehallen kl. (tidspunkt som passer), er det en date? Også kaffe etterpå" Anonymous poster hash: 5cba5...f7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Du vil bare sjekke ut varene før du kjøper du, din luuuring Anonymous poster hash: ff269...123
Monajenten Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Hva med å spørre? "Jeg skal i svømmehallen på torsdag, vil du være med?" Det enkle er ofte det beste
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Du vil bare sjekke ut varene før du kjøper du, din luuuring Anonymous poster hash: ff269...123 Har Har sine fordeler det også Anonymous poster hash: abf13...a2b
Tired mama Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Wow! Du er tøff! Hadde aldri turt å invitere en mann med på date til en svømmehall. Ikke at jeg er så misfornøyd med utseendet mitt, men hadde følt meg skikkelig blottet og sårbar... Men bare å spørre rett ut? Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Wow! Du er tøff! Hadde aldri turt å invitere en mann med på date til en svømmehall. Ikke at jeg er så misfornøyd med utseendet mitt, men hadde følt meg skikkelig blottet og sårbar... Men bare å spørre rett ut? Lykke til! :-) Skal spørre rett ut. Jeg føler meg trygg i svømmehallen. Merkelig men slik er det. Alltid hvert i svømmehallen når jeg trenger å slappe av. Et godt sted å være for meg. Anonymous poster hash: abf13...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå