Gå til innhold

jenter på 5-6 år, lang eller kort lugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om vi skal spare ut...

Anonymous poster hash: af763...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 åringen min har kort lugg.

Eldste på 8 år sparte til lang lugg fra hun var 6,5 år.

Jeg syns det er greit med kort lugg og håper yngste vil fortsette med det.

Anonymous poster hash: da402...391
Skrevet

Får ikke jenta bestemme det selv?

Anonymous poster hash: 4b6e3...8fd
Skrevet

Jeg syns det kommer mest an på ansiktsform og hårtype. Syns de fleste barn kler best å ikke ha pannelugg, mens noen kler det veldig godt.

Skrevet

jenta mi hadde kort lugg til rundt den tiden hun fyllte 6 år. hun er velsignet med sin mors kyrsleik så i sommer ble luggen litt lang og la seg da over til siden så nå har vi bare latt den vokse ut.

Skrevet

lang. Jeg kommer hvertfall ikke til å oppfordre til lugg før det er et valg hun tar selv. Er jo kjempepraktisk når den er såpass lang at alt går i en hale/flette

Anonymous poster hash: e6b90...a2b
Skrevet

Jenta mi er snart 7 og har lang lugg. Synes hun er veldig fin med det + praktisk.

Anonymous poster hash: 11b94...a5d
Skrevet

Små jentene mine på 2 og 5 år har lang. Spesielt håret til datteren min på 2 år vokser fort. Ble lei å klippe panneluggen, så ble til at vi begynte å spare den. Har tykt hår nede på ryggen. Greit nå som panneluggen er så lang at vi kan få den med i hestehale/flette.

Anonymous poster hash: e43cd...987
Gjest Skofantomet
Skrevet

Pratisk sett er det jo mye lettere med lang lugg, igrunn er det finest også. Syns lugg ( da rett pannelugg) er finest på småjenter ( Opp til 4 år). :)

Skrevet

Døtrene mine på 16 mnd sparer til lang lugg allerede nå. Veldig upraktisk akkurat nå, men tror det blir bra etterhvert.

Anonymous poster hash: 92410...ea5

Skrevet

Både jenta på 2,5 år og jenta på snart 7 år har lang lugg.

Skrevet

Har aldri sett et barn som er fin med pannelugg.. Er rett og slett grusomt. Sorry hvis jeg tråkker noen på tærene nå, men ja..

Anonymous poster hash: e7ee3...e62

Skrevet

De fleste jenter opp til 7-8 år er penest med pannelugg synes jeg. Lang lugg som faller ned i øynene (luggen løsner ofte fra hestehalen/fletten, hår som henger som 2 gardiner på hver side av ansiktet, slik at ansiktet ser veldig dradd ut.... Nei, pannelugg til de klarer å enten ta håret bak øret, eller at de faktisk bruker spenner, eller strikk som holder det på plass.

Synes uansett det er søtest med pannelugg på småjenter.

Anonymous poster hash: b8199...6ea
Skrevet

Jenta mi har alltid hatt lang lugg. Da hun var 3 mnd. måtte vi begynne med hårklemme på henne for da gikk luggen ned til øynene. Da luggen var lang nok til å få i hale klippet vi håret hennes slik at alt er like langt.

Anonymous poster hash: fd2c7...6c0
Skrevet

Synes det absolutt er finest med lang lugg ja. (Eller, ingen lugg, som jeg ville kalt det) Dattera mi har ikke lugg, og jeg håper ikke hun vil ha det heller... Synes ikke det er fint med lugg poå barn, synes i grunn det er få som er fin med lugg i det hele tatt..

Anonymous poster hash: fc46f...242
Skrevet

Jenta mi sparer luggen nå. Hun er fem. Hun var søt med pannelugg også, men hun har langt, bølgete hår og da synes jeg det blir rart med kort lugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...