Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Nå et det 7 uker siden jeg fødte, og har ganske nylig fjernet hår og skulle ta en titt der. Det ser så åpent ut!! Ikke inn igjennom, men ytterst. Også når jeg kjenner er det på en måte åpent.. Det er også noen "klumper" i åpningen. Jeg lurer på om det kan være skjede eller livmorfremfall? Sist jeg fødte husker jeg det var litt rart i starten, men det gikk seg jo til...husker bare ikke om det var som dette. Hvordan er det hos dere? Hvordan er åpningen? Kleint spm, ja...men hvem andre skal jeg spørre skal forresten på 6ukers kontroll om en uke, men jeg vil vite NÅ. Jeg har hatt sex 2 ganger...første gang var det rart, nesten litt numment men sist gang var det tett på normalt. Men fortsatt...vil ikke bli tatt på om det skal være som det er nå.. ANONYM!!! Anonymous poster hash: 0d240...419
<3 2G <3 Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Som du sier, 7 uker siden fødsel! Det blir bedre å blir det ikke det så snakker du med legen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Like fin som før (keisersnitt). Anonymous poster hash: 22de8...b8d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 var mye mer åpent enn før etter begge fødslene. Det er jo normalt - og det er jo bare 7 uker siden du fødte! Her normaliserte det seg sånn kanskje etter 1 år. Men er fortsatt mer åpen enn jeg var før jeg fikk nr 1. Anonymous poster hash: 62507...5bb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Sydde 10 sting og det var hovent og sårt til å begynne med. men det grodde fort og etter noen uker er det som før. Anonymous poster hash: 6ee38...7c0
Bananen Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg turte ikke se der nede på mange uker, og når jeg først tok motet til meg, så så det overraskende normalt ut;) Tror det var ca 3-4 uker etter fødsel. Forandret meg mye der nede under svangerskapet, men etter fødsel var det mer likt utgangspunktet før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Ser ikke ut i måneskinn... To uker siden fødsel, stingene falt ut før såret hadde grodd og i det hele tatt. Håper det går seg til. Anonymous poster hash: d8365...3c4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har født tre (store!) barn vaginalt, har blitt klippet og i tillegg revnet i alle himmelretninger så jeg ser ikke helt ut som før der nede nei. Men jeg fungerer utmerket og har like stor glede av både sex og å bli tatt på som før. Hvorfor vil du ikke bli rørt der nede da, selv om det er noen små forandringer vil vel ikke mannen din bry seg om det? Hadde det gått ut over lysten din på mannen om han hadde fått et arr etter en ulykke e.l. kanskje, regner ikke med det og det er jo ikke annerledes for mennene våre heller. Så lenge både du og han nyter sex er det helt sikkert greit med noen små forandringer etter at du har satt to barn til verden altså! Men knip! Viktig å stramme opp muskelaturen der nede så du slipper lekkasjer senere i livet. Anonymous poster hash: d1338...5ee
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har det som deg, og det er 11 mnd siden fødsel:(Temmelig sikker på at jeg har livmorfremfall eller nedsunken blære, noe er i alle fall galt.Føler meg helt "åpen" der nede. kan faktisk komme lyder når jeg går med løs joggebukse.. Bruke tampong har blitt umulig, fordi det er så mye rart i veien der inne. Det går ikke innover, men stopper i noe som jeg da anter er resultatet av nedsunket livmor/blære...Sliter veldig med å få tømt tarmen, og tisser MYE mer enn før, våkner på natta og må tisse..Får kanskje komme meg til lege snart.. Anonymous poster hash: 5f787...cbf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Var mer... Har KONSTANT EKSTREM soppinfeksjon. Føles ut som om jeg har mensen av og til, fordi jeg til tiden kjenner utfloden kommer ut.. Har fått piller av lege, og tatt utallige kurer, men ingenting hjelper Det siste er at jeg ser mer gravid ut nå, enn jeg gjorde da jeg faktisk var gravid.. Hard kulemage.. :S Anonymous poster hash: 5f787...cbf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #11 Skrevet 1. oktober 2013 Ser faktisk bedre ut etter fødsel. Strammere er jeg også. Hadde vanlig vaginal fødsel. Sydde 10sting. Anonymous poster hash: 7266c...a61
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Var mer... Har KONSTANT EKSTREM soppinfeksjon. Føles ut som om jeg har mensen av og til, fordi jeg til tiden kjenner utfloden kommer ut.. Har fått piller av lege, og tatt utallige kurer, men ingenting hjelper Det siste er at jeg ser mer gravid ut nå, enn jeg gjorde da jeg faktisk var gravid.. Hard kulemage.. :S Anonymous poster hash: 5f787...cbf Går du på p-piller? Etter at jeg fikk barn tåler jeg hormoner veldig dårlig, og en av bivirkningene jeg får er sopp. Jeg har nærmest kronisk soppinnfeksjon når jeg går på hormoner, tåler ikke det lille som er i minipillen eller hormonspiralen heller.. Mitt råd er å slutte med hormoner, ta kapsler (vaginalt) med riktige bakterier hver gang du har hatt sex og sørge for at kroppen blir med basisk (da trives ikke soppen). Du kan google basisk kosthold og se hva du bør spise mer av og mindre av, men det finnes også tilskudd du kan ta for å bli basisk. Jeg tar tilskudd. Nå har jeg ikke hatt sopp på det jeg kan huske (bank i bordet) http://www.helseogkost.no/nettbutikk/skjelettet/urbase-extra-200-g-pulver http://www.apotek1.no/produkter/vivag-vaginalkapsler-u-hylser-12-stk-837849p Anonymous poster hash: d1338...5ee
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #13 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg så sprengt ut. Anonymous poster hash: 89f15...949
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #14 Skrevet 1. oktober 2013 Det "tøt litt ut" for å si det sånn... Men nå ser det nærmest normalt ut. Litt mer åpent men like stram som før. Eneste store forskjellen er at den ene indre kjønnsleppen min revnet, så nå har jeg 3 indre lepper Det som fikk ting på plass igjen var knipeøvelser. Er du slapp der nede så vil det begynne å presse litt utover. Anonymous poster hash: cac8f...b2f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #15 Skrevet 1. oktober 2013 Min anbefaling er rett og slett å ikke se noe nedi der i det hele tatt før man føler seg normal igjen! Og det kan ta lengre tid enn 7 uker, for å si det sånn. Jeg får kronisk soppinfeksjon av å drive å barbere meg, så det har jeg sluttet med. Det virker som om det blir for tett, klamt og fuktig uten hår. Føler meg lekrere med trimmet busk, enn hårløs, rød, sår, inngrodde hår og vond lukt! Og knipeøvelser er aldri dumt! Anonymous poster hash: 112be...328
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Var mer... Har KONSTANT EKSTREM soppinfeksjon. Føles ut som om jeg har mensen av og til, fordi jeg til tiden kjenner utfloden kommer ut.. Har fått piller av lege, og tatt utallige kurer, men ingenting hjelper Det siste er at jeg ser mer gravid ut nå, enn jeg gjorde da jeg faktisk var gravid.. Hard kulemage.. :S Anonymous poster hash: 5f787...cbf Går du på p-piller? Etter at jeg fikk barn tåler jeg hormoner veldig dårlig, og en av bivirkningene jeg får er sopp. Jeg har nærmest kronisk soppinnfeksjon når jeg går på hormoner, tåler ikke det lille som er i minipillen eller hormonspiralen heller.. Mitt råd er å slutte med hormoner, ta kapsler (vaginalt) med riktige bakterier hver gang du har hatt sex og sørge for at kroppen blir med basisk (da trives ikke soppen). Du kan google basisk kosthold og se hva du bør spise mer av og mindre av, men det finnes også tilskudd du kan ta for å bli basisk. Jeg tar tilskudd. Nå har jeg ikke hatt sopp på det jeg kan huske (bank i bordet) http://www.helseogkost.no/nettbutikk/skjelettet/urbase-extra-200-g-pulver http://www.apotek1.no/produkter/vivag-vaginalkapsler-u-hylser-12-stk-837849p Anonymous poster hash: d1338...5ee Går hverken på piller eller har sex , hehe Anonymous poster hash: 5f787...cbf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Noen mnd etter fødsel var det liksom noen klumper som viste seg i åpningen. Nå, 16 mnd etter er det så og si helt normalt der nede og sex er akkurat som før. Ble klipt og sydd i tillegg. Anonymous poster hash: 790e5...52b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Var mer... Har KONSTANT EKSTREM soppinfeksjon. Føles ut som om jeg har mensen av og til, fordi jeg til tiden kjenner utfloden kommer ut.. Har fått piller av lege, og tatt utallige kurer, men ingenting hjelper Det siste er at jeg ser mer gravid ut nå, enn jeg gjorde da jeg faktisk var gravid.. Hard kulemage.. :S Anonymous poster hash: 5f787...cbf Om du plutselig har oppblåst mage bør du komme deg til lege snarest. Kan være noe så ufarlig som litt irritasjon, men det kan også være verre ting. Ikke for å skremme deg, men er jo bedre å ta tak i det nå enn senere Anonymous poster hash: 7d175...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå