Gå til innhold

I dag er dagen!! Jeg skal til healer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jeg fryktelig spent på!! Har ikke engang bestemt meg om jeg skal tro eller ikke tro på denne " behandlingsformen", men i min søken på å bli frisk prøver jeg det meste.

Er det noen som kan fortelle meg litt om sine møter med healer? Sånn at jeg er litt forbredt..

Har lest om kaldt og varm reading så skal jeg må prøve å huske litt av det til jeg er der.

Anonymous poster hash: 1d894...732
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold oss oppdatert da! :) Er så spent på å høre andres erfaringer om slike ting!

Skrevet

Det er jeg å....  Aner ikke hva jeg møter, finner ikke adressen eller telefonnr hun har gitt meg på nettet, finner ikke noe om henne ellers på nettet så jeg må nok si at jeg er skeptisk..

Anonymous poster hash: 1d894...732
Skrevet

Min erfaring er at de dyktigste ikke markedsfører seg selv så mye, så at du ikke finner henne trenger ikke være et dårlig tegn :)

Jeg har vært hos healer. Som regel bare en god opplevelse. Rolig stemning. Ligge på en benk, av og til sitte i en stol.

Jeg har alltid vært veldig skeptisk, så jeg er typen som ikke innrømmer noe som helst, men alltid spør "hvorfor sier du det?" når de kommer med en påstand ift noe med meg, enten det er fortid, familie eller helse.

Når de da forteller hva de ser så har det alltid vært detaljert, ofte helt spesielle enkeltepisoder i livet mitt som har påvirket meg mye (sånne sære ting som ingen andre kan vite). De har som regel også sett akkurat hva som evt feiler meg fysisk uten at jeg har sagt noe om det eller at det på noen måte har vært synlig.

Så at noen har evner, det tror jeg på.

For meg har det alltid bare vært positve opplevelser! :)

Anonymous poster hash: f8e22...71b
Skrevet

En gang fikk jeg fjernhealing... da var jeg så forkjøla, potte tett og alt som følger med.

I det denne dama begynnte, så følte jeg at jeg ble pressa ned i sofaen(jeg lå) kunne ikke bevege meg, ble skikkelig tung. Så tetta det seg ennå mer i nesa og presset ble værre i systemet. Så plutselig bare løsna alt...pusten ble lettere, nesa åpna seg, og neste dag var jeg nesten frisk :)

Var sammen med en som dreiv litt med healing, men han kunne ikke gjøre det på meg, fikk en intens hodepine hver gang han prøvde.

Driver med litt sånn jeg å, men helst på meg selv eller ungene. Har healet på hesten min å tidligere.

Anonymous poster hash: 18f95...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...