Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Tar bachelor i økonomi og administrasjon med forretningsjuss som valgfag og har kun karakter A og B . Skal ta ledelse på tredje året. Har 4 års ledererfaring innen personlig service bransjen der jeg har dokumenterte resultater. Denne bransjen kan jeg ikke jobbe i for alltid og lurer på hva slags lønn og jobb jeg kan se etter etter en studier. Noen med noen ideer? :-) Anonymous poster hash: 484ae...10f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hvis du bor i by og får jobb i det private så tror jeg du raskt kommer deg opp på 500 000. Anonymous poster hash: 7204a...af3
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Tar bachelor i økonomi og administrasjon med forretningsjuss som valgfag og har kun karakter A og B . Skal ta ledelse på tredje året. Har 4 års ledererfaring innen personlig service bransjen der jeg har dokumenterte resultater. Denne bransjen kan jeg ikke jobbe i for alltid og lurer på hva slags lønn og jobb jeg kan se etter etter en studier. Noen med noen ideer? :-) Anonymous poster hash: 484ae...10f Her har du mange muligheter . Både medarbeider- eller saksbehandlerstillinger burde kunne være noe, prosjektstillinger, og noen få rådgivnings- og mellomlederstillinger hvor din bakgrunn er særlig relevant kompetanse kan være aktuelle. Både salg, inkasso, lønnsavdelinger, forsikring, skatteetaten, finansfirmaer, banktjenester, revisjons- og konsulentfirmaer, økonomiavdelinger osv. kan være steder å lete. Avhengig av sektor og stilling, og hvor mange års arbeidserfaring du har totalt fra før, så vil jeg anta at lønnsnivå vil kunne bli: Offentlig: Ca 420 000- 520 000 (førstekonsulent, rådgiver eller spesialkonsulent- stillinger) Privat: Ca 460 000- 580 000, avhengig av type stilling og ansvarsområder. Anonymous poster hash: 72128...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå