Gå til innhold

Lønn/jobb med denne utdanningen og erfaringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar bachelor i økonomi og administrasjon med forretningsjuss som valgfag og har kun karakter A og B . Skal ta ledelse på tredje året.

Har 4 års ledererfaring innen personlig service bransjen der jeg har dokumenterte resultater.

Denne bransjen kan jeg ikke jobbe i for alltid og lurer på hva slags lønn og jobb jeg kan se etter etter en studier.

Noen med noen ideer? :-)

Anonymous poster hash: 484ae...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i by og får jobb i det private så tror jeg du raskt kommer deg opp på 500 000.

Anonymous poster hash: 7204a...af3

Skrevet

Tar bachelor i økonomi og administrasjon med forretningsjuss som valgfag og har kun karakter A og B . Skal ta ledelse på tredje året.

Har 4 års ledererfaring innen personlig service bransjen der jeg har dokumenterte resultater.

Denne bransjen kan jeg ikke jobbe i for alltid og lurer på hva slags lønn og jobb jeg kan se etter etter en studier.

Noen med noen ideer? :-)

Anonymous poster hash: 484ae...10f

Her har du mange muligheter :).  Både medarbeider- eller saksbehandlerstillinger burde kunne være noe, prosjektstillinger, og noen få rådgivnings- og mellomlederstillinger hvor din bakgrunn er særlig relevant kompetanse kan være aktuelle. Både salg, inkasso, lønnsavdelinger, forsikring, skatteetaten, finansfirmaer, banktjenester, revisjons- og konsulentfirmaer, økonomiavdelinger osv. kan være steder å lete.

Avhengig av sektor og stilling, og hvor mange års arbeidserfaring du har totalt fra før, så vil jeg anta at lønnsnivå vil kunne bli:

Offentlig: Ca 420 000- 520 000 (førstekonsulent, rådgiver eller spesialkonsulent- stillinger)

Privat: Ca 460 000- 580 000, avhengig av type stilling og ansvarsområder.

Anonymous poster hash: 72128...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...