Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Junior på 2 har vokst ut av støvlene sine. Han har vintersko og cherrox, trenger han støvler også nå, eller kan det vente til våren? Tenker at han sikkert vokser fra dem til våren om jeg kjøper nå og da er det litt dumt om han egentlig ikke trenger støvler nå. Vi bor ved oslo. Anonymous poster hash: ee874...832
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Dersom du har cherrox som passer så kan du fint begynne med de nå i stedet for støvler. Anonymous poster hash: b9bd8...6f7
Honningmelon Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Ikke kjøp nye støvler nå. Er ikke lenge før det blir for kaldt med støvler.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Hva bruker dere andre i barnehage nå? Cherrox eller vanlige støvler? Å bruker dere bomullssokker eller ullsokker nå? Føler meg så usikker på hva jeg skal ha på han. Anonymous poster hash: 36ba1...e9e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Enten gummistøvler, dockboots eller noen halvhøye Ponny skinnsko. Har nettopp lagt ullsåler i dockbootsene. Anonymous poster hash: b0a15...c25
Honningmelon Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Her bruker jenta mi fortsatt støvler eller overgangssko. Er opptil 10-12 grader på dagen, og da syns jeg det er for varmt med cherrox enda (hadde brukt de om støvlene var for små). I mårra tar jeg på henne stilongs og sånne Trysilsokker.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Her har det nettopp blitt kaldt, men dersom det begynner å regne nå etter høstferien så blir det nok cherrox, evt gummistøvler med tykkere ullsokker. Vi bruker ullsokker hver dag om høsten, de tynne altså. Anonymous poster hash: 82629...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå