Gå til innhold

Gutt som driver med dans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om gutter som driver med dansing? 7 åringen vår elsker å danse så vi vurderer å la han begynne på et dansekurs eller noe sånt men er redd det kan bli litt mobbing fra de andre guttene i på skolen. Tenker på vanlig dans ikke noe sånt hiphop og hopp og sprett dans.

Anonymous poster hash: 9adde...cfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå gutten få drive med det han synes er gøy, det er viktigst! Så får dere ta en prat med han,slik at han har "Svar" til de som evt skulle mobbe han for det.

Anonymous poster hash: ae918...3c4
Skrevet

Hva er vanlig dans da?

Ballett ?  Det blir mobbing ja.

Sving og moderne dans kan nok bli mobbing ja.

Anonymous poster hash: 5a91d...1ef
Skrevet

Her går 7 åringen på dans. Er noe ala hip-hop, blir kalt fun dance. Han er eneste gutt sammen med 14 jenter, han storkoser seg:)! Er en gutt i klassen som har kommentert dette negativt, ellers har han kun fått positive tilbakemeldinger.

Skrevet

jeg tenker at det er kult at gutten kan drive på med en aktivitet som han liker.  jeg har en gutt (8 år) som går på kunstløp og vil starte med klassisk ballett etterhvert. til tross for at han stadig blir forsøkt rekrutert til hocky laget - så er det kunstløp han liker.  enhver syrlig kommentar blir stort sett avfeid med... ja, det er jeg. og så er det 20 jenter. hvor mange jenter får dere henge med på fotballtreningen? :-)

Skrevet

Syns det er trist at man skal tenke på at barna kan bli mobbet. Syns barna skal få gjøre akkurat det de vil :)

Skrevet

Tenker du ballett? Selskapsdans? Sørg i alle fall for å finne et bra dansestudio med gode pedagoger. Noen steder har rene gutteklasser med mannlig pedagog :) Send meg gjerne en pm!

Skrevet

Så flott at han liker å danse!

La han få lov, alle disse flinke dansedamene trenger jo dansepartner :)

Og se bare hvor flinke og kule de mannlige danserne (proffene) i Skal vi danse er...

Anonymous poster hash: c41de...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...