Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hvem er best ? Har en tynn lekker samsung, like liten som Air, men huff.. Den henger seg opp og treg! Den er et år! Mer håp for en Mac? Anonymous poster hash: 8dea3...a44
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Vi har Macbook air og liker den veldig godt.har vel hatt den i godt over ett år nå, og synes MAC er bedre enn vanlig pc. Savner litt å ikke kunne kopiere over til dvd/cd,men mannen vant den diskusjonen... Anonymous poster hash: 5fe30...73f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 jeg har pro, og er superfornøyd med den. Men det kommer jo an på behovet. Skal du ha den med deg mye er jo den lettere varianten grei, trenger du cd-rom må du enten gå for pro, eller kjøpe ekstern cd-rom.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 har pro. vedig fornøyd. har hatt andre før men de ble ødlagte (trege, virus, hang seg opp) etter maks ett år. Pro har litt mere lagringsplass og DVD rom. man må liksom ha en data med mulighet for det føler jeg. men nå når den stasjonære røyk har jeg veldig lyst på en air. ( hvis jeg ikke går for en stasjonær mac da. de er så fine. Anonymous poster hash: 704f0...91b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Mac er mye bedre Vi har Samsung pc, (4 mnd. gammel) og en MacBook (den begynner og dra på åra,men er raskere enn den nye Samsungen til mannen) Anonymous poster hash: bd315...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå