Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 I så fall ; Bon Appetitt Anonymous poster hash: 47995...76e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 nettopp spist.fiskeboller i hvitsaus,poteter og grønnsaker.nå er det avgårde til ultralyd med guttungen Anonymous poster hash: dd8b3...20d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 nettopp spist.fiskeboller i hvitsaus,poteter og grønnsaker.nå er det avgårde til ultralyd med guttungen Anonymous poster hash: dd8b3...20d Hørtes godt ut, er kjempe sulten! Ferdig på jobb snaaart! Uff, håper det ikke er noe veldig ille med gutten din! Masse lykke til! Anonymous poster hash: 47995...76e
☆☆☆ Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Har tillatt at fadder til lisja henta ho frå bhg i dag, mannen hentar ho på veg heim. Så no sit eg noko rastlaus og ventar på at dei skal komme, likar ikkje at ho er borte for lenge sjølv når eg veit ho har det bra. Dessutan gir magen beskjed om at det hadde vore greit med middag. Her blir det panert torsk med sellerirotmos og kokte grønnsaker. Ikkje ein vanlig kombinasjon her i huset, men greit å bruke opp det som ligg i kjøleskapet. Mannen kokte viltkraft i helga og brukte 1/10 sellerirot, då er det opp til meg å finne bruk for resten..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 lager middag... stekt laks med poteter og grønnsaker...mmmmm..... Anonymous poster hash: 761f5...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå