Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har kobberspiral, og siden mensen nå er noen dager forsinket, kjente jeg etter om jeg kunne kjenne trådene. Trådene kjennes veldig langt ned i skjeden. Er det vanlig at det varierer veldig hvor man "finner" dem? Kan de noen ganger være veldig langt ned og andre ganger høyt oppe? Jeg har tidligere merket at det har variert litt hvor jeg har funnet dem, men jeg har aldri tidligere kjent dem så langt nede. Litt engstelig for at spiralen ikke er på riktig plass nå... Pleier det å variere hvor du kjenner trådene fra din spiral? (Altså hvor lange de kjennes ut?) Anonymous poster hash: a1d0d...ad8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Min gynekolog kuttet trådene, så de er veldig korte. Så det varierer vel, vil jeg tro. Anonymous poster hash: d26bd...f7d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Min gynekolog kuttet trådene, så de er veldig korte. Så det varierer vel, vil jeg tro. Anonymous poster hash: d26bd...f7d Ja, mine var også ganske korte, men de gangene jeg har kjent etter, har det variert litt hvor lange de har kjentes ut. Nå kjennes de imidlertid ut til å være veldig lange - og mensen er forsinket... Pleier dine alltid å kjennes like korte ut, eller kjennes de noen ganger lange ut? Lurer altså på om det er normalt at spiralen/trådene beveger på seg på et eller annet vis... Anonymous poster hash: a1d0d...ad8
Musemorbr / Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Spiralen sitter inni livmora, og trådene går gjennom, og ut av livmortapoen. Livmortappen endrer litt lengde i de forskjellige fasene av syklusen, altså kan det oppfattes som at lengden på trådene endres, selv om de ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå