Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Har endelig mulighet for å kjøpe litt til meg selv, men aner rett og slett ikke hvor jeg skal handle. Trenger alt. Basic, topper, bukser, strikk, skjorter, kjoler osv. Sist jeg var storshopper gikk det i Bik Bok, men synes jeg er for gammel til det nå. Eller?? Anonymous poster hash: 31af9...069
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Vil vite det eg også, skjønt eg er berre 32 og ein halv.... Anonymous poster hash: e39be...7e2
Englenemine Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Hm, lindex, , kappahl, vero moda, bik bok, gina tricot, ebay ... Og mange fler. Handler der jeg finner noe jeg liker.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 KappAhl, Lindex, HM, Ellos, Savoy, B-Yong osv. Anonymous poster hash: 3c2ff...59a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Stort sett på G-sport. Anonymous poster hash: 446ad...a7c
Tabitha Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Selv om man gir et sporty inntrykk i treningsklær, blir det vel ikke regnet for å være butikker for de velkledde? Men så klart, hvis man jobber som gymlærer eller noe...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Alt fra bikbok til høyer er 34 Anonymous poster hash: f6a6f...59e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 zara, vero moda, bik bok, floyd, H&M, lindex, Cubus, carma, gjerne butikker som kjører merker jeg liker, (levis, MiH, second female, blink, debbie) Anonymous poster hash: 83b96...7b2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 er 33 år, så jeg er vel i din kategori, dessverre... Kjøper mye av klærne mine på H&M,elsker jeansen derifra, sitter som et skudd! kjøper litt fra Gina, Cubus og Lindex og litt Bik Bok Anonymous poster hash: a78bd...03f
MJ<3 Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Er 34 og eeeeeelsker new yorker de har den kun på strømmen storsenter i Norge da... Ellers går det mye i topper fra vero Moda og høye jeans fra bik bok finner også basic klær på hm og kapp ahl..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Sjelden jeg handler på H&M, Kappahl etc, men finner innimellom noe på Lindex. Da kjøper jeg strømpebukser og singletter til å ga under etc. Når jeg skal kjøpe jobbklær eller penklær går jeg på mindre klesbutikker som ikke er medlem av noe kjeder. Jeg hadde en periode jeg kjøpte en del klær fra timo, noen år siden nå, - men kjøper i grunn mange ulike merker. Kjente og mindre kjente.. Be om hjelp er mitt tips. De er ofte flinke i disse mindre lokale butikkene som ikke er del av en kjede. Anonymous poster hash: 08486...e6d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 38. Jeg kjøper klær på filippa k, Marlene Birger, acne, levis, samsø & samsö, tiger of Sweden, j Lindeberg etc kjöper også t-skjorter på Gina tricot. Jeg handler sjelden på hm, Kappahl och Lindex. Anonymous poster hash: fa41b...85c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Selv om man gir et sporty inntrykk i treningsklær, blir det vel ikke regnet for å være butikker for de velkledde? Men så klart, hvis man jobber som gymlærer eller noe... Har du sett klærne deres? De har ganske mye mer enn typiske treningsklær . Uansett var det svar på spørsmålet. Det er tross alt begrenset hvor mange kjoler og utringede topper man trenger. Anonymous poster hash: 446ad...a7c
Stella Maris Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Handler stort sett klær når jeg er i utlandet. Sjelden jeg finner noe som sitter fint på H&M, Cubus, Lindex. Aldri noe på kappahl. Ellers liker jeg godt klærene til Oasis
hysterika Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 (endret) Jeg kjøper mye på Zalando og Boozt, liker Day Birger et Mikkelsen, Noa Noa (noen klær, ikke alt), Bruns Bazar, Filippa K ... Endret 30. september 2013 av hysterika
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 VIC, Høyer, Noa Noa, Malene Birger (har et "basis-plagg" fra MB som kan brukes til mye) har fine klær synes jeg. Invester heller i noen fine klassiske plagg av god kvalitet, f.eks bukse, skjørt, bluse og cardigan, så kan en variere i det uendelige. I høst er det hot med burgunder og grønt og sennepsgult blant annet. I stedet for at du eventuelt kjøper den sennepsgule cardiganen til "Line of Oslo", kjøp heller den grå, for den er tidløs så kan du variere tilbehøret i høstens "hotteste" farger. Jeg har til enhver tid en svart penbukse, en svart skinny jeanns, et par fine topper/bluser. Jeg sliter imidlertid med å finne tidløse klassiske cardiganer men ser nå at Benetton har fått inn i lammeull i creme og grå, så tror jeg skal investere i to slike. Fikk en gang et godt tips av en venninne hvis jeg er ute etter et pent antrekk som fungerer både på jobb og "på byen": kjøp en billig svart bukse på hm/vero moda etc og legg "pengene" i toppen. Da slipper du unna med en del penger, buksa kan fint koste 199 (og du sparer en tusenlapp), da det er toppen som gjør antrekket. Lykke til:) Anonymous poster hash: d69cb...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Herregud, her var det mange med billig og elendig smak!!! Handler dere seriøst på Vero Moda da dere er over 18 år? Jeg handler på Høyer, Carma, Kiman Woman og finner en god del på nett. Miinto.no har et veldig bra utvalg av bra merker som Designers Remix, Acne, Malene Birger, Tiger of Sweden og Samsø & Samsø. Anonymous poster hash: 2020d...fce
ostepop123 Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 H&M, Oasis, Zara, Lindex, noen ganger Match og VIC i Norge Banana Republic, GAP, American Apparel i utlandet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Herregud, her var det mange med billig og elendig smak!!! Handler dere seriøst på Vero Moda da dere er over 18 år? Jeg handler på Høyer, Carma, Kiman Woman og finner en god del på nett. Miinto.no har et veldig bra utvalg av bra merker som Designers Remix, Acne, Malene Birger, Tiger of Sweden og Samsø & Samsø. Anonymous poster hash: 2020d...fce haha,herregud så høy på pæra det går an å bli da!! Trenger ikke å kle seg som en 20 åring bare fordi man handler på "unge" butikker, kommer HELT an på hvordan man setter sammen klærne sine det! Og har vi elendig smak bare fordi vi ikke gidder å bruke 2000 kr på en enkel topp man kan få til 99 på h&m? Fatter ikke at folk gidder å bruke så mye penger på klær.I mine øyne er du det som har en megakjedelig og mainstream smak... Anonymous poster hash: a78bd...03f
Øyne som ser!! Skrevet 30. september 2013 #21 Skrevet 30. september 2013 Er 34 og eeeeeelsker new yorker de har den kun på strømmen storsenter i Norge da... Ellers går det mye i topper fra vero Moda og høye jeans fra bik bok finner også basic klær på hm og kapp ahl..De har New yorker i Stavanger sentrum også.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #22 Skrevet 30. september 2013 Herregud, her var det mange med billig og elendig smak!!! Handler dere seriøst på Vero Moda da dere er over 18 år? Jeg handler på Høyer, Carma, Kiman Woman og finner en god del på nett. Miinto.no har et veldig bra utvalg av bra merker som Designers Remix, Acne, Malene Birger, Tiger of Sweden og Samsø & Samsø. Anonymous poster hash: 2020d...fce Prøøv å finne noe bra tøy i Harstad da! :/ Handler aldri på nett da jeg liker å se og prøve tøyet på først! Ikke alle bor i Oslo, Bergen og Trondheim vettu!!! Anonymous poster hash: 01131...e7b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #23 Skrevet 30. september 2013 Herregud, her var det mange med billig og elendig smak!!! Handler dere seriøst på Vero Moda da dere er over 18 år? Jeg handler på Høyer, Carma, Kiman Woman og finner en god del på nett. Miinto.no har et veldig bra utvalg av bra merker som Designers Remix, Acne, Malene Birger, Tiger of Sweden og Samsø & Samsø. Anonymous poster hash: 2020d...fce Prøøv å finne noe bra tøy i Harstad da! :/ Handler aldri på nett da jeg liker å se og prøve tøyet på først! Ikke alle bor i Oslo, Bergen og Trondheim vettu!!! Anonymous poster hash: 01131...e7b Jeg bor i Trondheim men handler fortsatt på billigkjedene Synes de har mye fint jeg, og når det kommer til klær til meg selv så tenker jeg kvantitet istedet for kvalitet,blir fort lei av klær. Anonymous poster hash: a78bd...03f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #24 Skrevet 30. september 2013 Zara for alle pengene her i gården. Liker også Banana Republic og Armani Exchange samt at jeg handler noe på H&M. Ellers blir det litt her og der (men aldri Cubus og KappAhl - skrekk og gru! ;-) Anonymous poster hash: afab1...405
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #25 Skrevet 30. september 2013 Basic hverdagsklær kjøper jeg på Lindex, kapp ahl, HM. Penkjoler, pentøy- "det lille ekstra" finner jeg gjerne på Monsoon, Noa Noa, av og til slår jeg til med noe fra Malene Birger eller Day, Bruuns Bazaar. Jeg har ikke sans for å bruke så mye penger på klær, investerer heller i opplevelser. Hver sitt valg vil jeg si, heller enn at det handler om dyr og billig smak!! Anonymous poster hash: 542c7...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå