Gå til innhold

Babytreff i Stavanger/ Sandnesområdet?


CEH

Anbefalte innlegg

Heeeei! Jeg har ikke komme tinn her på lenge, og har SÅ lyst å være med på Stavanger-treff :D Er det fortsatt mulighet? Har dere begynt å treffes? Klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeei! Jeg har ikke komme tinn her på lenge, og har SÅ lyst å være med på Stavanger-treff :D Er det fortsatt mulighet? Har dere begynt å treffes? Klem fra meg =)

 

Hei!

Klart du kan ver me Lillespiren <3 :) Me va tri som hadde ein samling i desember og har som du sikkert ser planlagt ein samling på Stokka på mandag13. kl 19.30. Adressen står lenger oppe. D blir ein litt større gjeng på mandag då :) Veldig kjekt! God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, sletta hvis innlegget mitt...

 

Så kjekt at vi blir flere, kjempekoselig!

 

Dere trenger ikke ringe på når dere kommer, bare gå rett inn. Både fordi sønnen legges rundt de tider og siden jeg ikke bør reise meg/ gå så mye. Det er som sagt bare å ringe om dere blir usikre på hvilket hus det er :-)

 

Ellers har jeg dessverre ikke så mange gode sitteplasser ettersom jeg må ligge på sofa pga situasjonen. Derfor må dessverre flere sitte på stoler av typen kjøkkenstol. Håper det går greit, vi får passe på at de med vonde bekken el får de beste stolene :-)

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Naboen min ville gjerne bli med så da kommer vi to stykk fra Sola imorgen. Jeg kan godt sitte på stol jeg, ingen problem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en veldig hyggelig kveld igår :) Jeg synes det var utrolig god stemning og vil veldig gjerne ha et treff i februar :) Ha en god uke og ta vare på dere selv og magen ;)

 

Har åpnet gruppen helt slik at den kanskje er lettere å finne!?

Termingruppe mars 2014 Stavanger/Sandnes og omegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, dt var kjempekoselig! Veldig avslappa og fin stemning :-) Jeg er også veldig klar for nytt treff i februar!

 

Ha en fin uke alle sammen ja, nå går ukene fort fremover så er bare å nyte denne spennende tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ein hyggelig kveld ja! Synes også det var kjempekoselig! :)

 

Finner fortsatt ikkje gruppa på facebook… Er det berre eg som har problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ein hyggelig kveld ja! Synes også det var kjempekoselig! :)

 

Finner fortsatt ikkje gruppa på facebook… Er det berre eg som har problemer med det?

Du e lagt te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for ein hyggelig kveld ja! Synes også det var kjempekoselig! :)

 

Finner fortsatt ikkje gruppa på facebook… Er det berre eg som har problemer med det?

Du e lagt te :)

 

Ja, eg fann gruppa tilslutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...