Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Begynner å dabbe av, og han er lite interessert når det krever så mye av han å drikke. Ligger bare å kaver ved puppen, river hodet til side (med puppen i munn) og stort sett. Får ikke pumpa ut mer enn max 30 pr pupp, i motsetning til 100 pr pupp før... Anonymous poster hash: 9aec8...dc6
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Pumpe, håndmelke hver andre time døgnet rundt. Aller viktigst om natta. Er også viktig å få nok søvn og væske. Men om babyen ikke har riktig teknikk og ikke klarer å tømme brystet, (ikke blir mett)må du nok belage deg på å pumpe, håndmelke regelmessig for å ha nok melk for å dekke behovet. Anonymous poster hash: 7c5d3...8f4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Mye vann, havregrøt, hvile. og amming. Evt også nesespray som hjelper utdrivningsrefleksen Anonymous poster hash: 9ada1...a2b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Takk for svar dere!Har lest at man ikke skal ha for mye vann, at det kan bremse produksjon? At man bare skal drikke de mengdene man trenger for å slukke tørsten? Han sover brått 4 timer på dagen, så å legge han til når han ikke er sulten er helt håpløst. Pumpe gjør jeg allerede, håndmelke får jeg ikke gjort. Dvs, jeg får det ikke til Søvn og hvile utgår med flere barn hjemme Men kan høre med legen om å få sånn nesespray kanskje. Funker amme-te?? Anonymous poster hash: 9aec8...dc6
Engeln Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Høres rart ut, men drikk øl, det øker produksjon. En annen ting er å bruke elektrisk brystpumpe ganske så ofte. Handmelking øker ikke! Grunn til at jeg vet det er for at jeg fikk brystbetennelse med første barnet pga overproduksjon, og for å få bukt med betennelsen måtte jeg tømme brystene annenhver time i en uke, å da anbefalte de meg å handmelke for det ville øke produksjon minst(siden jeg var plaget med for mye). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå