Gå til innhold

Hva sier man når 5 åringen sier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker deg sååå masse mamma, du er bedre enn meg du, jeg elsker deg mye mer enn du elsker meg!

Jeg har til nå sagt: Nei vi elsker hverandre like mye vi vettu, og sånne ting. Men da blånekter han og mener at han elsker meg mest... 

Har jo ikke lyst at han skal gå og tro at jeg elsker han mindre enn han elsker meg...

Herregud alle ting som skal dukke opp :P

Noen forslag til hva jeg kan si?

Anonymous poster hash: 4f604...55f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min også. Jeg sier jeg elsker han mer og mer hver dag. Og oppi skyene og tilbake, og rundt månen og tilbake og ut i universet og rundt alle stjernene og tilbake :) 

Er som en lek oss imellom :) når jeg sier det med skyene, sier han månen osv :) 

Vi slutter av med "overalt" :) 

Anonymous poster hash: 09853...48a
Skrevet

Hvis min sier at jeg er bedre/finere enn han så pleier jeg å si, "Nei *****, ikke snakk slik om deg selv gutten min. Jeg er bra/fin på min måte og du er bra/fin på din måte, og i mine øyne så er du så bra/fin fordi at nettopp DU er deg selv" Eller "Jeg blir veldig glad for at du sier så fine ting til meg, men vær så snill å ikke snakk ned om deg selv. Osv..." :)

Skrevet

Ville ikke lagd noe styr om det. Barnet ditt er glad i deg og elsker deg. Det er nok bare vi voksne som legger merke til og henger oss opp i nyansene.

Når barnet mitt sier at hun elsker meg mest så sier jeg at det blir så glad, at jeg elsker henne mest og at hun er den beste i verden.

Anonymous poster hash: b8a04...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...