Tordensky Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Kjøpte ull/bomull-body og longs til småen på KappAhl i fjor, til en billig penge. Nå er det blitt så kaldt her at vi burde begynt med ull igjen, men min lille atopiker trenger "litt" større størrelse nå som han er 11mnd enn de fra sist vinter :-P Noen som har sett om de har fått inn dette? Vet Cubus har bodyen inne, men de har ikke longs, og det erhelst det vi trenger. Så at coop har salg denne uken, så vi kan ta turen dit hvis vi må...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 I KappAhl butikken jeg jobber i har vi hatt ull inne i flere uker. Anonymous poster hash: 36ddf...715
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Jeg handlet ull settene til ungene her på Kapphal for 5 uker siden, så de er inne her hvertfall
Tordensky Skrevet 30. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2013 (endret) Jippi! Det er fortsatt ull med bomull inni, ja? Edit: Og hva er prisen per del i år. Coop har salg på Dovre til 99,- delen...det er kanskje billigere? Endret 30. september 2013 av Tordensky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå