Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hvis jeg måler med vater for å henge opp noe, men veggen det henges på er skeiv (gammelt hus) vil resultatet da se beint ut? Anonymous poster hash: 01909...ab4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Min erfaring er absolutt nei. Men det kommer an på hvordan veggen er skjev. Vi har setninger i leiligheten vår, og må av og til henge ting litt skjevt for å få det til å se riktig ut. Anonymous poster hash: f2feb...f4a
Optatium Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Nei. Men med mindre veggen er kjempeskeiv tipper jeg det går bra:-) Ellers henger du det i linje med feks taklista:-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Kommer an på hvor skjev veggen er. Eller er det taket som er skjevt, sånn at det blir ulik høyde opp til lista på hver sin side på det du skal henge opp? Anonymous poster hash: 3fb03...597
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Nja, den er ganske skeiv... Det er gulvet som har seget. Hvordan skal jeg da få det beint? Dum wallsticker som må taes en og en bit itillegg av alle ting... Så her må bitene også passes inn sånn at det blir riktig også. (Ja, jeg har sjekket med produsenten, man må faktisk ta en og en del) Og tusen takk for svar dere glupe damer. Nå har jeg sikkert over tenkt på dette så løsningen er laaaangt vekke for meg... HI Anonymous poster hash: 01909...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå