nimmelim Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg gjør alt jeg kan for å holde den inne, men nop.. kulen er der okke som... dette er 3 mann og d skjedde slik med 2 mann også..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 normalt pga hormoner.. min "este" inn igjen etterhvert før kulen kom Anonymous poster hash: ed590...345
nimmelim Skrevet 30. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2013 Håper virkelig det. Jeg prøver å skjule det, dra den inn, men nytteløst å holde den inne...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 heheh tenkte det samme men klarte å skjule det for kjnte til uke 25. Var en som sa at han så magen begynte å vises, men fikk sjokk da jeg sa det kun er 9 uker til termin så det skulle bare mangle :-p 3 mann her også Anonymous poster hash: ed590...345
nimmelim Skrevet 30. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2013 Hehe såpass ja! Altså til og med med førstemann fikk jeg mage tidlig som aldri forsvant. Jeg er liten, og får stooor mage(bare mage) . Og nå som det er 3, og magen ikke er det samme etter 2 keisersnitt.. har den kanskje blitt noe løsere...(?) Aner ikke, men her må det store gensere til. Det er bare akkurat nå det passer litt dårlig med (3 mnd mage) når man bare er noen uker
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 luft i magen som produseres av hormoner Anonymous poster hash: 05dd7...e93
nimmelim Skrevet 30. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2013 Hehe luft stemmer absolutt. Skulle bare ønske jeg kunne.. holde magen mer inne. Prøvd med sånn hold in også men nope
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Hvis du ikke vil at noen skal vite før det er gått noen uker til, så sier du bare at du har lagt på deg i det siste. Om noen spør Stress har gjort at du har begynt å spise masse usunt. Men du skal begynne å trene snart for å komme tilbake til deg selv igjen. Så når nyheten kommer ut at du er gravid, så skjønner folk alt det ikke var pga man var blitt litt for glad i mat, men fordi det er en baby inni der Men den vil nok "gå inn igjen", før det blir en merkbar babykul Anonymous poster hash: 8bf72...092
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jepp, sånn har jeg vært. I tillegg hater jeg å ha på klær. Magen har kanskje ikke blitt mindre etterpå meg lettere å bære på. Man føler seg ikke så oppblåst. Gravid magen er noe helt annet enn den oppblåste man har første trimester.
nimmelim Skrevet 30. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2013 Ja altså babymagen begynte i uke 11 og 12 med begge de forrige, så.. satser vel på det denne gangen også.. nå føler jeg meg.. ekkel . Haha. Men fyy som jeg gleder meg til babykulen da. I verste fall får jeg late som jeg er lenger på vei hehe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Ja altså babymagen begynte i uke 11 og 12 med begge de forrige, så.. satser vel på det denne gangen også.. nå føler jeg meg.. ekkel . Haha. Men fyy som jeg gleder meg til babykulen da. I verste fall får jeg late som jeg er lenger på vei hehe Nei! Du er vakker!! Du har en spire i magen! Den skikkelige babykulen vil jo komme! Anonymous poster hash: 8bf72...092
nimmelim Skrevet 30. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2013 Koselig sagt anonym jeg får bare prøve å ikke tenke på det, og som sagt i verste fall late som j er lengre haha Og ikke skamme meg over at jeg er så kort på vei og ser så stor ut
SmellyCat Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Med nr. 2 este magen ut i uke 6. Det roa seg, som flere sier, før kulen kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå