Gå til innhold

Hvor tidlig så du kjønnet på UL? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsgravid, og så innmari spent på hvem som er inni magen :) 

Har lyst til å spandere på meg en privat UL, for jeg syns det er så lenge å vente til uke 18.. Lurer derfor på når det er mulig å se kjønnet, altså hvilken uke jeg kan bestille privat UL? 

Kom gjerne med erfaringer :)

Anonymous poster hash: 5165b...b5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På privat ul med nr to i uke 13 sa gyn at hun var ganske så sikker på gutt. Stemte det! Hun har sagt det samme til tre kollegaer av meg og hatt rett alle gangene :)

Anonymous poster hash: 66bf9...1b0

Skrevet

Jeg var på privat ultralyd i uke 12, og da sa gynekologen av det var en gutt. Dette stemte. Ifølge gynekologen  hadde vi flaks, fordi han lå på en sånn måte at vi så hele kjønnsorganet. Vi fikk også med oss et bilde av dette, det er litt gøy å hanå, mange år etterpå  :wub:  

I ettertid har jeg fått høre at det er umulig å se kjønnet så tidlig, fordi jenters kjønnsorgan også er "utenpå" og ligner veldig på guttenes kjønnsorgan akkurat i denne fasen... Noen som vet om dette stemmer? 

Anonymous poster hash: 5347d...934
Skrevet

Kult! Jeg tenker å bestille i uke 14.. Håper jeg kan se noe da? :) Noen som vet hvor det er best å gjøre dette i Oslo? 

Skrevet

Vi var på privat ul i uke 14, hun var veldig sikker på at det var to jenter. Det ble bekreftet på oul i uke 19. :)

Er den som tar ul erfaren så kan de se det tidlig. :)

Skrevet

Kult! Jeg tenker å bestille i uke 14.. Håper jeg kan se noe da? :) Noen som vet hvor det er best å gjøre dette i Oslo? 

Jeg var på ultralyd i uke 11, og jordmor mente det var tegn på at jeg bærer ei jente- som ble bekreftet på OUL. Jordmor presiserte at hun ikke kunne være sikker så tidlig, men hun hadde grunner til å mene at det var jente. 

Jeg var på Familieklinikken hos jordmor Mille. Denne ligger på Majorstua. Hun tar "utenpå" ultralyd fra uke 9, og jeg var veldig fornøyd- både med bilder, video og stemning. Erfaren og dyktig jordmor etter min mening. Koster vel 1300 kroner tror jeg, og da får du med deg en cd med bilder og video. Både 3d, 4d og vanlige ul-bilder.

Skrevet

Jeg var på UL i uke 15. Jente!!! Woohooo!!!
Jeg var på UL igjen ca en mnd etterpå (ordinær). Woohooo det ER en GUTT !!!!!!!!!!  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 80f30...ce9
Skrevet

Samme unge altså. Men ungen "var jente i uke 15", så etterpå "var han en gutt". Ut kom det en nyyyydelig gutt  :wub:

Anonymous poster hash: 80f30...ce9
Skrevet

Jeg var på privat ultralyd i uke 12, og da sa gynekologen av det var en gutt. Dette stemte. Ifølge gynekologen  hadde vi flaks, fordi han lå på en sånn måte at vi så hele kjønnsorganet. Vi fikk også med oss et bilde av dette, det er litt gøy å hanå, mange år etterpå  :wub:  

I ettertid har jeg fått høre at det er umulig å se kjønnet så tidlig, fordi jenters kjønnsorgan også er "utenpå" og ligner veldig på guttenes kjønnsorgan akkurat i denne fasen... Noen som vet om dette stemmer? 

Anonymous poster hash: 5347d...934

Fikk beskjed i uke 13 at det var en gutt. Oul i uke 19 viste jente og jente var det som kom ut

Anonymous poster hash: c5dc3...97a

Skrevet

Ul uke 13 gutt. Oul uke 17 jente. Ul på fredag uke 33 så da får vi se hvem som har rett :-)

Anonymous poster hash: 09c82...84c

Skrevet

Noen flere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...