Gå til innhold

Noen som har hatt barnebursdag på Losby gård?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet til et nytt sted og er huset er under oppussing, dvs frister ikke å ha 15 barn her i bursdag når  jeg føler alt er kaos. Synes det er koselig å ha det hjemme, men i år kræsjer det pga oppussing og at samboer er bortreist i høst så jeg blir alene med barna. Lekeland har vi prøvd en gang før, men syntes det var veldig stressende. Tenkte kanskje det hadde vært hyggelig med bursdag på denne gården. Noen som har noen erfaringer med det? Dette er en gjeng med 8-åringer(jenter). 

Anonymous poster hash: 460e0...caa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet har de ingen dyr på Losby. Er ikke det bare hotell og golfbane?

Hadde heller prøvd Ekeberg gård.

Anonymous poster hash: e5331...16e

Skrevet

Så vidt jeg vet har de ingen dyr på Losby. Er ikke det bare hotell og golfbane?

Hadde heller prøvd Ekeberg gård.

Anonymous poster hash: e5331...16e

Ikke at jeg vet dette, men det du snakker om er Losby Gods. Kan det være at det også finnes en Losby Gård?

Anonymous poster hash: 7fc92...c9a

Skrevet

Ingen er erfaring dessverre HI men til dere andre som lurte på stedet fant jeg dette etter et lite Google søkhttp://www.losbybesøksgård.no/

Ja, jeg fant det også i stad. De har jo til og med egne opplegg for barnebursdag. Høres bra ut synes jeg i alle fall. :)

Anonymous poster hash: 7fc92...c9a

Skrevet

Står på hjemmesiden at det er gård der og eget opplegg for bursdag :) ekeberg blir et stykke unna. Vil at folk skal kjøre kortest mulig :) h.i.

Skrevet

Det er ikke mange dyr på Losby gård akkurat. Og bursdagspakkene deres er dyre i forhold til det du får. Vi droppet Losby og feiret bursdag på den gården som ligger før IKEA. Kostet oss 400kr

Skrevet

Det er ikke mange dyr på Losby gård akkurat. Og bursdagspakkene deres er dyre i forhold til det du får. Vi droppet Losby og feiret bursdag på den gården som ligger før IKEA. Kostet oss 400kr

Hva heter den gården da så kan jeg sjekke ut hjemmesiden? H.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...